Klog mand søges til at finde en speciel kontakt...

Hej,

Jeg har et problem jeg skal bruge 4 kontakter som jeg ikke kender navnet på.

De ser således ud:
http://www.tera.dk/kontakt.jpg

De er 5-6 mm på hver led. Den røde pind er ca. 10-15 mm høj.
Ud fra at kigge på printet er dens 4 ben forbundet to og to. Således at den
ene side sluttes til den anden side når den røde stang trykkes ned.
Kontakten er sikker lavet således at den har to gennemgange, men for at
kunne holde længst muligt bliver de brugt sammen, så når den ene svigter
virker den anden.

Nogen der kan hjælpe mig med at finde nogle nye? Eller noget andet i tror
jeg kan bruge i stedet?

Mvh
Morten

Re: Klog mand søges til at finde en speciel kontakt...

Fundet ved elektronik Lavpris:
http://www.elektronik -
lavpris.dk/images/schukat/G6773_info1_large.jpg

--
Mvh.

Tomas

Re: Klog mand søges til at finde en s peciel kontakt...

-Tillykke, Den kloge mand er fundet :-)

Bo //

Re: Klog mand søges til at finde en speciel kontakt...
;-)

--
Mvh.

Tomas

Re: Klog mand søges til at finde en speciel kontakt...

Taaaaakkkkk......

Du er kongen. :-)

Nu mangler jeg bare noget at bruge 96 stk til... :-)

Br,
Morten

Re: Klog mand søges til at finde en speciel kontakt...

Det rigtige link findes her:
http://www.elektronik-lavpris.dk/eshop/index.asp

Kig under printtaster.

Børge