Køb af CCFL til 12" G4 Powerbook

Hej. Backlight pE5% min 12" Powerbook er rF8%get, sE5% jeg vil skifte
pE6%ren. Men hvordan finder jeg ud af hvilken pE6%re der passer til? Og
hvor kan man kF8%be en sE5%dan?

Mvh.

Morten

Re: Køb af CCFL til 12" G4 Powerb ook
Hej!

Nu er det jo næppe pæren der er defekt, men derimod snarere inverteren (dvs.
strømforsyningen til den), så den bør du nok skifte istedet :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: Køb af CCFL til 12" G4 Powerbook

Jeps , og jeg har set en del hvor der sidder en SMD
Sikring på selve inverter printet  eller lige efter "strømforsynings delen" på
main board ( lige inden for
strømstikket) vær at checke

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Ah. Tak for det. Der findes bE5%de inverter cable og inverter board
reservedele til salg pE5% nettet, jeg starter med kablet :-)

Nu prF8%ver jeg selv at gF8%re det, men findes der generelt nogen der kan
udfF8%re sE5%danne operationer mod betaling? Apple (eller partnere) skal
have mindst 4000 for at gF8%re det, og sE5% erstatter de hele LCD'en (som
jeg kan se virker fint).

Mvh.

Morten

Site Timeline