Jeg søger et DC-stil til printmontage

Hej,

Jeg sF8%ger et stik til printmontage. Et DC-stik, som dem der sidder i20%
mange nokia telefoner.
Diameteren pE5% den inderste pind, er noget der ligner 1mm, og ydre20%
diameter er vel 3.8-3.6mm.
Jeg har ledt hos RS og farnell, da det er de steder jeg umiddelbart20%
kan bestille fra, men uden held.
Har i nogle tips til hvor jeg kan finde dem?

Jonas Jalling

Re: Jeg søger et DC-stil til printmontage

Hej,

Jeg søger et stik til printmontage. Et DC-stik, som dem der sidder i
mange nokia telefoner.
Diameteren på den inderste pind, er noget der ligner 1mm, og ydre
diameter er vel 3.8-3.6mm.
Jeg har ledt hos RS og farnell, da det er de steder jeg umiddelbart
kan bestille fra, men uden held.
Har i nogle tips til hvor jeg kan finde dem?

Kan du nøjes med een? Jeg har sådan en karl fra en nokia.
Send mail til bbr kanelsnegl oersted stoptegn dtu punkt dk
Så slipper du med en frankeret svarkuvert.

/Bo.

Re: Jeg søger et DC-stil til printmontage

Hej Bo,

Mange tak for tilbudet, men jeg skal desvE6%rre bruge en del. Det bliver
dyrt i lE6%ngden, hvis jeg skal til at pille dem ud af telefoner :)

Jonas Jalling

Site Timeline