Infrarød hjælp

Jeg er ved at lave noget fjernbetjening, og istedet for at opfinde den dybe
talerken én gang til, vil jeg lige høre om der findes nogle gode eksempler
på hvordan man lave sin egen sender/modtager.

Jeg havde tænkt på at smide én af de mindste Atmel kredse i senderen, men
findes der en bedre løsning ? måske en færdig Ir kreds  eller noget +

PFT
Brian

Re: Infrarød hjælp

dybe

Der findes chips som kan lave fjernbetjeningskoder, men for det meste er det
lettere at bruge MPU'er (Med MPU'er kan du lave de koder du har brug for).

Prøv at downloaded http://hjem.get2net.dk/hkj/miscel.html og find siden
"Serial communication", der kan du se hvordan fjernbetjeningskoder er
opbygget.

Re: Infrarød hjælp
Tak for hjælpen - det spiller max.

/Brian