Hvor kan man købe....

Hvor kan jeg online finde/købe et digitalt termometer med udetemperatur
føler. Det skal være en af de "gamle" modeller hvor føleren er monteret med
ledning og ikke trådløs..... De har dem ikke her lokalt hvor jeg bor og jeg
syntes ikke at kunne finde dem online... Nogen der kan hjælpe ???

Bs

Re: Hvor kan man købe....
Hej Bs

med
jeg

Hvis du ikke kan finde dem andre steder, så prøv under autoudstyr, de bruges
i stor udstrækning i biler.

Ellers er det varenummer 42510 hos

http://www.thansen.dk

eller varenr: 4488 eller 9598 hos

http://www.harald-nyborg.dk /

Mvh Max

Re: Hvor kan man købe....
med
jeg

Det er list den forkerte gruppe ;) - Det er her du skal spørge hvis du vil
vide hvordan du selv _bygger_ det!

Brian

Re: Hvor kan man købe....

Hvis du nu blot viste hva jeg skulle bygge det om til og sammen med........
Men det ved du ikke og nu har jeg da slet ikke tænkt mig at sige det oven på
din store hjælp... Og lad være med at sige at jeg SKAL fortælle at jeg ville
bygge noget med det for at bruge dette NG...

Bs

Re: Hvor kan man købe....
med........

ville

Jeg sagde blot at NGen var beregner for spørgsmål om selvbyg el... :( - Men
jeg kan da godt komme med en idé til selvbyg, 2 stk DS1624, én til indenfor
og én til udenfor og selvfølgelig en µC til at styre det, og så vise det på
et alm. HD44780 LCD display... Jeg har selv tænkt mig at bygge noget
lignende når jeg igen har penge til hobby projekter...

Brian

Re: Hvor kan man købe....
med
jeg
RS components har dem i forskellige udformninger www.rs-components.com
Jeg har lige købt et til bilen med frost alarm i Fakta for kun kr. 30,- tror
jeg.
GuFaz

Re: Hvor kan man købe....
med
jeg
Jeg fandt mit i en Netto til 69 kr. Det viser inde og ude med max og min
temp. hukommelse, og så er der ur i også. Prøv og støv spotvarehylderne
igennem i Netto, Aldi, Føtex og andre lavprissupermarkeder.

/ Hans

Site Timeline