Hvor kan jeg få fat på knapperne

http://www.arcadecontrols.com/images/large_microswitch_pushbuttons.JPG

Jeg skal bruge nogle knapper af den type som er på billedet, jeg ved dog
ikke hvor i Danmark det er muligt at købe dem, jeg har været forbi div.
elektronik forhandler sider, men deres sider er generelt ikke særlig godt
lavet, eller også ved jeg bare ikke hvad knapperne hedder på Dansk.

Håber i kan hjælpe mig.

MVH
Leo

---
Re: Hvor kan jeg få fat på knapperne
Hej Konge

Der er et firma der hedder nova (mener det er i hamborg), de forsyner en
stor del europas automatmarked med reservedele.

Hilsen hof naren

Re: Hvor kan jeg få fat på knapperne
Hej Leo

Du kan få dem hos http://www.happcontrols.com de har også
en afdeling i England.

Mvh Max

Re: Hvor kan jeg få fat på knapperne

Elfa, RS og Farnell har masser af billeder på deres sider, så der har du
mulighed for at se om de har den rigtig knap.

Links: http://hjem.get2net.dk/hkj/ElectronicShops.html

Re: Hvor kan jeg få fat på knapperne

www.bn-mekanik.dk

Anders

Re: Hvor kan jeg få fat på knapperne
Hej Anders
Ved ikk om du har skrevet linken rigtig, jeg kan nemlig ikke komme ind på
siden.

Jygsom
Leo

---
Re: Hvor kan jeg få fat på knapperne
Hej Leo

Linken er god nok, virkede fint nok lørdag, men er
åbenbart nede i dag.

Mvh Max

Re: Hvor kan jeg få fat på knapperne
OK

Jeg prøver den igen i morgen.

Hygge

---
Re: Hvor kan jeg få fat på knapperne
Virker heller ikke her, men linket er godt nok - men BN har nok problemer
med mekanikken :)

Anders

"Kongen skrev i en meddelelse
http://www.arcadecontrols.com/images/large_microswitch_pushbuttons.JPG

Hvor stor er diameter på knappen (monterings hul) ?
jeg har en hel del liggende fra spilleautomater med lys (nogle uden)
 de er brugte men i fin stand
det er samme type med micro switch på,bortset fra at
låget er gult eller rødt hvor man kan sætte text ind under
de er billige, ja næsten gratis :)

Venlig Hilsen
Michael M Jensen

Site Timeline