Hvor køber man stikket ?

Hejsa

Hvor kan man finde det stik, som jeg har smidt et billede af i dk.binaer ?

Det måler 15x12mm og er 4 polet

/Brian

Re: Hvor køber man stikket ?
Brinck Elektronik eller en hver anden elektronik biks - det er et standard
stik
Hvis du falder over en gl. skrottet PC vil du finde en del af dem, de sidder

mother boardet til bla. højtaler, HD led, reset switch m.v. m.v.

mvh
Allan

Re: Hvor køber man stikket ?
Hejsa

Well, jeg har forhørt mig hos RS og Århus Radiolager.
Begge har normalvis mere på hylderne end Brinck, og ingen
af dem kendte til stikket.

De er kraftigere end dem der sidder "overalt"
Tykkelsen er 5mm

/Brian

Site Timeline