Hvor køber man Maxim-kredse

Som i nok kan lure så er jeg i gang med et mindre 1-wire projekt.

Hvor vil i anbefale at købe Maxim kredsene.

Jeg skal bruge DS18S20 som jeg kan se elfa.se har, men jeg skal også bruge
DS2423 som jeg ikke kan finde nogle steder.

Er der nogen som har prøvet at bestille direkte fra Maxim, jeg kan se de har
en "shop" på deres side, eller findes der bedre alternativer ?

På forhånd tak for svar.

Brian :ø)

Re: Hvor køber man Maxim-kredse

Hos Maxim´s Engelske salgskontor, som også dækker det danske markede, hvis
der er tale om mængder i hele stænger. Det er der du får de bedste priser og
hele Maxims produktprogram.
Du finder adresse og telefonnummer her
http://www.maxim-ic.com/company/contact/sales_offices.cfm/filter/isale
Det er lidt omstændigt at blive oprettet som kunde hos dem. Jeg har aldrig
oplevet en leverandør, der krævede så mange oplysninger, kreditvurdering
osv.

Begge dele kan du bestille hos RS Components.
http://www.rsonline.dk

Så vidt jeg husker kan du ikke bestille via deres shop, når det er til
Danmark. Hvis du kan skal du være opmærksom på at varerne sendes fra USA, så
der kommer muligvis told på de priser du ser.
Hvis det kun drejer sig om et kredse kan deres sample-shop anbefales, den
har jeg brugt en del gange.

Re: Hvor køber man Maxim-kredse

Tusind tak for svar.

Det er kun ca. 10 stk. af hver jeg skal bruge, så det bliver nok
RS-components der kommer til at levere.
Jeg havde slet ikke tænkt på at RS-components havde dem.

Brian :ø)

Re: Hvor køber man Maxim-kredse

    De har da åbnet op for nethandlen til DK, der er bare nogen
småproblemer med at få kontoen oprettet ala defectheder i deres script
der styre det :)

    Kan kun gi dig ret i det er besværligt at blive kunde hos dem, men når
man er registreret, er de utroligt flinke ;) selv ved 5-10 stks.
bestilinger.

--
VH
Lars Molnit

De har altså også et dansk kontor!

Mvh.
 Anders

Re: Hvor køber man Maxim-kredse

Nej, det er flere år siden de nedlagde det danske salgskontor, men de har en
dansk medarbejder ansat på deres Engelske salgskontor.

Site Timeline