Hvor køber man AT91RM9200?

Jeg er på udkik efter en lille lækker sag eller to af typen AT91RM9200 som
er en mikroprocessor fra Atmel. Har i nogen gode ideer til hvor man som
privat-person kan købe dem stykvis?

MVH
  Thomas

Re: Hvor køber man AT91RM9200?

Du kan sikkert bestille dem som samples, ellers prøv Århus Radiolager.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Re: Hvor køber man AT91RM9200?

Ja, men man kommer til at betale for samples, da de går igennem arrowDK og
siden de skal betale for dem skal kunden også (kender en der bestilte
SAMPLES fra atmels hjemmeside og det endte med at han kom til at betale)

Det nemmeste er hvis du kender et firma der kan eller kan komme til at
handle ved ArrowDK (dansk importør) men ikke sikkert de vil sælge så små
mængder (har dog købt atmega der i mindre mængder)

Kasper

Re: Hvor køber man AT91RM9200?

som

Jeg har prøvet 3 gange at bestille samples uden held:-(

Jeg vil prøve Århus Radiolager, tak...

MVH
  Thomas

Re: Hvor køber man AT91RM9200?

Jeg har prøvet 2 gange, første gang skete der intet, anden gang fik jeg en
mail at de ikke havde den chip på lager i danmark, og at teknologien (8051)
desuden var forældet, men at jeg var velkommen at deltage i et seminar om
deres AVR kredse... (Så de sendte ikke noget til mig)

Brian

Re: Hvor køber man AT91RM9200?
On Tue, 20 Jan 2004 19:29:57 +0100, Brian Lund

Hmmm - AT91RM9200 er da ikke 8051-teknologi, men ARM9.

Henrik.

Re: Hvor køber man AT91RM9200?
om

Det sagde jeg heller ikke, jeg delte min erfaring med bestilling af samples
fra atmel...

Brian

Site Timeline