hvor køber jeg disse dele ?

1stk MAX233 ic
1stk 70L05 volt regulator
1stk 1N914 diode
1stk 2N2222A
2stk 0.1uF electrolyt
2stk 10KOhm modstande

Hvor kan man købe det som priv person ? jeg ved man kan få det hos RS, men
de handler jo ikke med private..

Mvh
Morten

Re: hvor køber jeg disse dele ?

Se:
http://hjem.get2net.dk/hkj/ElectronicShops.html

Hilsen Mikkel

Re: hvor køber jeg disse dele ?

Lige en obs..
Vejle RC, har ikke længere butik i Vejle, men i Jelling, f. til flække :-/

--
Med venlig hilsen Michael Petersen

Sælges: Digital skydelære.
Re: hvor køber jeg disse dele ?

Tak, det er rettet nu.

Re: hvor køber jeg disse dele ?

Ja og jeg antager at lageret ikke har sammen "dybde" som tidligere?

Mvh. Uffe Ravn

Re: hvor køber jeg disse dele ?

Det _tror_  jeg er en fejlagtig antagelse.

Jeg har kun været i butikken en enkelt gang, de havde hvad jeg skulle bruge,
jeg handler oftest postordre, og det er sjældent sket at det jeg har
efterspurgt har været i restordre.

--
Med venlig hilsen Michael Petersen

Sælges: Digital skydelære.
Re: hvor køber jeg disse dele ?
Hej Michael

bruge,

Sådan set også min erfaring.

Det jeg mente med dybde var at i den gamle butik strakte lageret sig igenne
baghus efter baghus, hele blokken igennen, til næste gade.

Jeg gætter på at have gået igennem 7 døråbninger i samme retning.

En butik med meget lille facade, men MEGET lang bagbutik.

Mvh. Uffe Ravn

Re: hvor køber jeg disse dele ?
Hej Uffe

Ja, et sted hvor bemærkningen "skindet bedrager" virkelig passede :)

Mvh Max

Re: hvor køber jeg disse dele ?

Okie, så er jeg med :-)

Jeg har aldrig været i butikken i Vejle, tilgengæld gjorde jeg mine første
erfaringer med Vejle RC, da de havde butik i Odense, men det er ca. 20 år
siden den lukkede :-/

10:1 på at det har givet en betragtelig lavere husleje, end hvis samme m²
havde været placeret langs facaden.

--
Med venlig hilsen Michael Petersen

Sælges: Digital skydelære 150 mm. 75,- Kr.
Re: hvor køber jeg disse dele ?

Godt nok går tiden, men jeg flyttede til Odense i 1992 og der var
butikken der stadig, jeg tror først den lukkede i 1994, men jo ældre
man bliver jo mere cirka bliver tallene jo ;-)

--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk /

Re: hvor køber jeg disse dele ?

Damn, jeg ville have skrevet ca. 10 år siden..
Jeg flyttede fra Odense i december 1994, og da havde butikken i Brogade?
Været lukket i "flere år"

--
Med venlig hilsen Michael Petersen

Sælges: Digital skydelære 150 mm. 75,- Kr.
Re: hvor køber jeg disse dele ?

Den har postnummer i Jelling, men ligger langt ude på landet imellem 4
andre huse (er det nok til at kalde det en flække?).

--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk /

Re: hvor køber jeg disse dele ?
Tror du ikke det skal være en 78L05

Kan sikkert erstattes af 1N4148

Der er komponenter som en hver elektronik forhandler burde have, og du kan
godt købe det ved RS men det er / bliver en dyr løsning.

--
Hilsen
   Peter N Petersen

Du kan nemt købe hos RS, bare opret dig som kunde.

~~Frank..,

Re: hvor køber jeg disse dele ?

Ja det så jeg lige i det øveste link, er igang delene koster 112,- i alt så
det er ikke så galt..

Mange tak for jeres hjælp :o)

Mvh
Morten

Re: hvor køber jeg disse dele ?
Jeg ville nok lige kigge på EL-Supplys hjemmeside, deres priser er tit bedre
end RS'.
http://www.el-supply.dk /

Mvh
Wind

Re: hvor køber jeg disse dele ?

Syntes du ikke?
Der er komponenter for rundt regner 25 Kr. ;o)

Prøv evt. http://www.vejle-rc.dk

Re: hvor køber jeg disse dele ?

Jo, den er helt gal!
Prøv www.el-supply.dk . Godt udvalg, hurtig levering og rigtig billige
priser ved små styktal.

Kåre

Re: hvor køber jeg disse dele ?
Hej Juel

Dertil kommer 45 kr. i ekspedition og så moms, RS er en dyr
leverandør at bruge, også som privatperson. Den bedste
løsning er at bruge en leverandør hvor man kan blive konto
kunde og dermed slippe for unødvendige omkostninger.
En løsning som man kan få hos f.eks. RC Vejle og PC
elektronik.

Mvh Max

Re: hvor køber jeg disse dele ?
Haves på lager i mine skuffer her.