Hvor finder man kul til sin boremaskine (Bosch)?

jeg mangler kul til en boremaskine (Bosch) og har selvfF8%lgelig ledt
pE5% nettet,
men E5%benbart ikke de rigtige steder! |-/.

Kender nogen en kE6%de (evt. en HerfF8%lge-/KF8%ge lokal) isenkrE6%mmer,
der har
den slags, sE5% vE6%r rar at tippe mig.

mvh
Per

Re: Hvor finder man kul til sin boremaskine (Bosch)?
Hej Per

Enhver byggemarked eller lignende kan da skaffe dem
hjem til dig.

Mvh Max

Re: Hvor finder man kul til sin boremaskine (Bosch)?

For mange år siden ringede jeg til Bosch Danmark og få dage efter havde jeg
et par nye kul med posten...

Måske virker den metode stadig i disse net-tider.

Mvh. NKJensen

Re: Hvor finder man kul til sin boremaskine (Bosch)?
Hej Niels

-Det er ihvertfald et forsF8%g vE6%rd.

Mjoh... For -bombombom-  ~2-23 E5%r siden kF8%bte jeg et sE6%t kul til min
fars boremaskine, hos en isenkrE6%mmer i NE6%stved. Allerede dengang
lurede de lidt, for dE9%t var der ikke stor efterspF8%rgsel pE5%.

.2E%oO(Det er mE5%ske kendetegnende for et forbrugssamfund, at
incitamentet til overhovedet at /undersF8%ge/, hvorvidt noget lader
sig reparere eller ej, forsvinder; vi er vE6%nnet til, at l*rtet gE5%r
 itu, efter den af producenten designede materiale-levetid
(ofte 3D% garantiperiode + 3 dage) ;o) - og iF8%vrigt sE5% kan jo fE5% en
 ny for bare 100,- spir, nE6%ste gang vi er pE5% tanken/i Brugsen..)

ask-alex.dk kan fortE6%lle mig, hvordan jeg skifter 'kulbF8%rsterne'
som de vist egentlig hedder og der er fornemme
boremaskinevedligeholdelsesrelevante (*pyh!*) fif, men der er
ikke et suk om, hvem der forhandler dem.. (kullene) - Vi (Danmark)
savner noget a la 'howstuffworks.com', krydset med ask-alex/ide-nyt..
-og sku' nogen her kende til en sE5%dan side, sE5% udstil omgE5%ende
min uvidenhed, ved at smide (et) link i gruppen.

mvh
Per

Re: Hvor finder man kul til sin boremaskine (Bosch)?

"Lange Jørgensen" er BOSH rep. og forhandler i det fynske, han vil sikkert
godt slikke et frimærke..
--
Med venlig hilsen Michael Petersen
Residerende i Nyborg

Re: Hvor finder man kul til sin boremaskine (Bosch)?
Hej

Jeg har flere gange købt kul ved bosch på grenåvej ved århus. De har de
fleste typer på lager og kan for det meste skaffe resten.

Mvh
   Jan

Re: Hvor finder man kul til sin boremaskine (Bosch)?

Hej

jeg mangler kul til en boremaskine (Bosch) og har selvfølgelig ledt
på nettet,
men åbenbart ikke de rigtige steder! |-/.

Kender nogen en kæde (evt. en Herfølge-/Køge lokal) isenkræmmer,
der har
den slags, så vær rar at tippe mig.

mvh
Per
Hej Per
Prøv at kigge efter et værksted der reparerer el-dele
starter/generator/dynamo til biler
de har ofte kasser med løse kul
der måske kan bruges evt med hjælp fra lidt sandpapir hvis størrelsen er
lidt for stor..
Det har jeg med held lavet et par gange...

PS det skal dog være en god boremaskine før det hænger sammen, en ny
billigmodel koster jo kun 100kr
mvh
Preben

Site Timeline