Hvor finder jeg en manual til en JVC XL-V174 CD-spille?

Subj. siger vist det hele :-)

Ja, jeg har prøvet med Google, som ikke var min ven :-(

--
mvh Uffe

Re: Hvor finder jeg en manual til en JVC XL-V174 CD-spille?
 Hej Uffe.

prøv www.mauritron.com

Har ikke kunnet finde din type i listen, men prøv at skrive til dem

Hilsen Erik

Re: Hvor finder jeg en manual til en JVC XL-V174 CD-spille?
I den forbindelse vil jeg gerne spørge om nogen har gennemskuet sammenhængen
i den måde JVC har ordnet deres *.pdf filer på service CD-ROMerne?

Og til Uffe, hvis jeg husker det, skal jeg nok sende dig en pdf når jeg
kommer på arbejde.

Desværre har det med at glemme alt om min fritid når jeg er på job og
omvendt.

Mvh. Uffe Ravn

Re: Hvor finder jeg en manual til en JVC XL-V174 CD-spille?

Servicemanualen, som i øvrigt er identisk med XL-V163/V164 (på nær
fjernbetjeningen) findes fra JVCs side ikke på pdf.

Jeg har stået med manualen i papirform  i dag, og vil gerne scanne _noget_
af den til dig. Hvad er det du søger?

Mvh. Uffe Ravn

Re: Hvor finder jeg en manual til en JVC XL-V174 CD-spille?

Kan vi ringes ved.
Jeg findes på Krak :-)

--
mvh Uffe

Re: Hvor finder jeg en manual til en JVC XL-V174 CD-spille?

_noget_

Det gør jeg sjovt nok også ;-)

Mvh. Uffe Ravn

Site Timeline