Hvor får jeg FFC kabel?

Jeg står og mangler en stump FFC kabel. (18 ledere pitch 1 mm. - Længde
20-60 mm) Jeg kan kun finde noget brugbart hos RS. Jeg skal kun bruge en
enkelt. Nogle gode ideer til hvem der kunne være levenrandør - til en
privat?

--
MVH Troels
www.broendbjerg.dk

Re: Hvor får jeg FFC kabel?
Hej!

Elfa! Jeg bestilte 3-4 stykker som privat og det gav ingen problemer...
Afhentede i Glostrup.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: Hvor får jeg FFC kabel?

Jeg har kigget på deres hjemmeside, og kan kun finde nogle med 0,5 mm pitch.
Jeg _skal_ bruge med 1 mm pitch... Men måske de har mere end det fremgår af
deres hjemmeside?

--
MVH Troels
www.broendbjerg.dk

Re: Hvor får jeg FFC kabel?
Hej!

Ok, jeg var ikke klar over at de ikke havde i 1mm pitch (jeg skulle bruge 0.5mm
dengang).

Det virker dog underligt, at de ikke har i 1mm. Er du helt sikker? :)

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: Hvor får jeg FFC kabel?

Jeg er ikke 100 % sikker, men det findes ikke på deres hjemmeside. Jeg tror
jeg prøver en mail til dem.

--
MVH Troels
www.broendbjerg.dk

Re: Hvor får jeg FFC kabel?

Du kan vel ikke bruge 0,5mm pitch og så kun bruge hveranden leder?

--
mvh Uffe

Re: Hvor får jeg FFC kabel?

Hmm, du siger noget. Det er da et forsøg værd at kigge nærmere på.

Jeg tror dog bare at der er risoko for kortslutning imellem banerne - Kablet
skal loddes på det ene print, og monteres i stik/sokkel på det andet
print...

--
Med Venlig Hilsen
Troels Pedersen

Re: Hvor får jeg FFC kabel?
Hvis det er hvad jeg tror det er, så er jeg lagerførende i forskellige
længder. antal ledere og pitch. Kan  i give mig et link jeg kan kigge på?
Erik

Re: Hvor får jeg FFC kabel?

Det lyder rigtig godt. Her er et link til Molex hjemmeside hvor der ses
tegninger af kabel og konnektorer.

http://shorterlink.com/?FPIKHU

Det er ikke faldkabler som typisk ses i stationære pcer, de flade grå
"lakridsbånd". Men helt flade baner af leder belagt med en, typisk, plastic
isolering.

--
MVH Troels
www.broendbjerg.dk

Re: Hvor får jeg FFC kabel?

Det er lige hvad jeg har, skal lige checke antal ledere, har også stik
til slige kabler.
Erik

Re: Hvor får jeg FFC kabel?

Hvis du har noget der opfylder mine krav: 1 mm pitch, 18 ledere, 20-60 mm,
og jeg kan købe sådan en stump af dig bliver jeg meget glad. Mere end 18
ledere er også fint, så skærer jeg bare overflødige væk.

--
MVH Troels
www.broendbjerg.dk

Re: Hvor får jeg FFC kabel?
Har forsøgt at sende dig en mail, men den siger ikke aktiv.
Email mig hvis du er interesseret.
Erik

Site Timeline