Hvilken HDMI splitter?

Jeg skal bruge en billig HDMI splitter, men hvad skal man købe. Der
skal være to indgange på, og det er fra pc, og sattelit.

Signalet falder ud, så er der vel ikke andre muligheder, end en med
forstærker. Har forsøgt med bedre 10 M kabel.

per

Re: Hvilken HDMI splitter?

Øhm.. Jeg opfatter en splitter, som en dims der kan dele ét signal til
flere enheder.. Din forklaring lyder mere som en omskifter mellem flere
enheder til ét enkelt tv.

Mvh Hauge

Re: Hvilken HDMI splitter?

 HE du har da fuldstændig ret. Det er en omskifter jeg skal bruge.
 to ind og en out

per

Re: Hvilken HDMI splitter?
Hej!

Du kunne overveje denne:

Selv hvis den skulle blive fanget i tolden, er det stadig billigt. Har
handlet i webbutikken før, og de er reelle nok.

Så kan du skifte indgang via fjernbetjening. Husk at købe
konverterstikket til psu'en med. Det koster en dollar fra samme site.

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Re: Hvilken HDMI splitter?

Du har ret i at de er meget reelle, jeg har handlet der mange gange uden
problemer.

Hdmi switcen du linker til skulle være med forstærker, men der er en der
skriver i en review at den ikke forstærker signalet, så kan han vel
ligesågodt prøve denne:

Det ser ud til at være samme model som jeg har købt andetsteds fra og den er
så billig at den går under 80 kr toldgrænsen.
--
Henning

Re: Hvilken HDMI splitter?

Jeg er ikke klar over om der findes en sådan med forstærker, jeg bruger en
sådan hdmi-switch:

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item20%0346612186
Bem. ingen forsendelsesomkostninger, så det koster jo ikke meget bare at
prøve.
Det kan tage nogle dage fra Hong-Kong, min tog en lille ugestid, men kan
også købes i DK:

http://www.av-cables.dk/billede_kabler/hdmi_kabel/hdmi_switch/high_grade_13b_hdmi_switch_3_vejs_3804_da.html

indgang1 = pc, indgang2 = dvbt-reciver, udgang = pc-skærm

Virker perfekt, skifter selv til den source der er tændt, og man kan skifte
manuel via en trykknap.
--
Henning

Re: Hvilken HDMI splitter?
On Wed, 13 Jan 2010 12:34:41 +0100, "Henning Keseler"

kr 213 kr total.  så den prøver jeg.

 det var en lignende denne jeg har pt.  (en gave)

http://www.av-cables.dk/billede_kabler/hdmi_kabel/hdmi_switch/standard_hdmi_switch_2_vejs_3671_da.html

per

Re: Hvilken HDMI splitter?

Eller 70 kr total fra Hong Kong
--
Henning

Re: Hvilken HDMI splitter?
On Wed, 13 Jan 2010 21:56:25 +0100, "Henning Keseler"

per

Re: Hvilken HDMI splitter?

Jeg bruger selv sådan en 4-vejs her:

http://www.harald-nyborg.dk/soeg.asp?page=2&Produkt=hdmi&n10 %