Hobby strømforsyning - Page 2

Re: Hobby strømforsyning
Jordstråler?

Jeg kan se siden i både IE, Opera og Firefox

Leif

Re: Hobby strømforsyning
Hej Leif

Det kan jeg også nu, det var åbenbart bare noget
midlertidigt. Jeg kan så konstatere at det ikke er
en forsyning jeg ville have på mit bord, jeg vil ikke
have noget der ikke kan regulere til nul.

Mvh Max

Re: Hobby strømforsyning

Taler du om 2 mA -> 3 A?

Spændingen kan da reguleres til 0v

Har du nogen sinde brug for at kunne regulere mindre end 2 mA?
Så skal der da ihvertfald et multiturn potmeter, digital regulering eller
områdeomskifter på.

Leif

Re: Hobby strømforsyning
Hej Leif

Ja, jeg har haft brug for mindre, og jeg har såmændt også
multiturn potmetre på både strøm og spænding på den
forsyning jeg bruger.

Mvh Max

Re: Hobby strømforsyning

Hvis jeg ikke husker helt forkert .. så var det faktisk dig selv der
anbefalede den :-)

~~Frank .,

Re: Hobby strømforsyning

Det er et eller andet med opbygningen på siden .. tryk på reload ..

~~Frank .,

Site Timeline