Hjælpt til at finde "kontakter" på motherboard

Jeg kan dF8%d og pine ikke finde de kontakter, der sidder lige til hF8%jre
for batteriet pE5% dette motherboard.

Mine har ved et uheld mistet toppen/kappen.

Jeg ville blive meget glad hvis, der er nogen her der ved hvor man kan
opdrive dem henne.

http://enthusiast.hardocp.com/image.html?image3D%MTE0NzcwNDgwNFFqWURCbmlqaH =
dfMV8xM19sLmpwZw3D%3D

PE5% forhE5%nd tak

JN

Re: Hjælpt til at finde "kontakter" på motherboard
http://enthusiast.hardocp.com/image.html?image=MTE0NzcwNDgwNFFqWURCbmlqaHdfMV8xM19sLmpwZw ==

Hej.

i 99% af de billige bambus kabinetter jeg har flået for ledninger,
sidder de i, til både power og reset i fronten. Ja, det _ER_ samme type
knap, også til printmontage, de lodder bare ledninger på og putter lidt
krympeflæsk på.

God jagt.

// Per.

Re: Hjælpt til at finde "kontakter" på motherboard
jre

hmmmm sE5% man kunne hive den til front ..... mmmmm ... giver mig
idE9%er :)

ME6%E6E6%E6E6%n hvis nu jeg kunne finde de rigtige "kapper/kanpper" ville=
 det
ikke vE6%re sE5% ring endda :)

Hilsen

JN

Re: Hjælpt til at finde "kontakter" på motherboard

Nu bliver jeg nysgerrig, hvad mener du med at hive dem til front ? De to
knapper er til Reset og Power - hvilket du allerede HAR i fronten af dit
kabinet, så det undrer mig ret meget hvad det er du ønsker.

De knapper er udelukkende sat dér så en PC-bygger kan betjene bundkortet
nemt og hurtigt ved bygning af pc eller bare med motherboardet liggende
på bordet for hurtig test.

Lad høre!

// Per.

Re: Hjælpt til at finde "kontakter" på motherboard

Nej det er faktisk ikke tilfE6%ldet pE5% alle kabinetter og funktionen kan
variere en del.

Den normale PC "tE6%nd/sluk" knaps funktion kan varieres via bios f.eks.
SE5% man flere muligheder.

Hilsen

JN

Site Timeline