Hjælp til justering af tv

Hejsa.

Jeg har et Sony tv (28" 16:9), som jeg gerne vil have justeret. Jeg tror
ikke det er en alvorlig sag - det er vist bare drevet lidt mht til farver,
fokus osv. Jeg har en komplet servicemanual med justeringsvejledning, men
jeg har ikke prøvet det før og er lidt nervøs for at ødelægge noget. Man
skal jo jøde på afbøjningsspolerne, klistre magneter på og hvad ved jeg. Jeg
har i øvrigt heller ingen testbilledegenerator.

Jeg vil derfor høre, om der skulle være en tvjusteringsekvilibrist et sted
øst for Storebælt, som mod en mindre betaling - evt i naturalier - ville
kigge på sagen. Meget gerne mens jeg var til stede, så det også indebar en
pædagogisk effekt og jeg evt. kunne lære noget af det.

Mvh Rasmus

--
Fjern fisken i min email adresse

Site Timeline