Hjælp søges

Da min lyskasse og E6%tsekar er blevet F8%delagt sF8%ger jeg nogle der gide=
belyse og E6%tse nogle enkelt sidet print for mig.

Det drejer sig om en god hE5%ndfuld print der kommer pE5% en gang. Det
drejer sig om 100 x 160 mm print

Jeg sender photoprint og tilhF8%rende film/folie.

Jeg borer og klipper sE5% det er kun lys og E6%tsning jeg skal have.

Venligst Benny

Re: Hjælp søges

Det er imod betaling selvfF8%lgelig.

Benny

Re: Hjælp søges

Jeg tror du kan få det lavet ved olimex for 350kr ca med porto og det hele..
så er det med loddemaske også

Kasper

Re: Hjælp søges

Hvis man skal bruge mere end nogle få cm² så er Gold Phoenix noget
billigere end Olimex og de print jeg har fået fra GP har været af en
noget bedre kvalitet.

Jeg har skrevet en side om GP her: http://dren.dk/goldenphoenix.html

Re: Hjælp søges
Afaik giver olimex ikke længere rabat på reorder, og efter de skiftede
til EUR er de blevet dyere.

Deres porto er super langsom, lidt synd hvis de selv holder deres 5dage
(det gør de ikke altid).

Jeg er skiftet helt væk fra olimex, det går simpelthen for langsomt, og
kvaliteten er langt under GP.

GP svarer iøvrigt fint på emails, jeg spurgte ind til deres 155" panel,
da de skriver max 14.5*10 hvis de skal depanelize, hvilket jo kun giver
145", og de svarede dagen efter. (Man må godt bruge 155" men ikke hvis
der er flere projekter og de skal skære dem ud).

GP leverede på 9dage (5hverdage produktion + 3dage shipping), olimex
tager op til 5 uger :/ (hvordan får du det hurtigere, uden at betale
deres meget dyre kurer service?).

NÃ¥ nok sammenligninger, er enig i selv mini produktioner og komplekse
prototyper egner sig til olimex/GP :)

Re: Hjælp søges

Hmm, ja, de var noget bedre i gamle dage, jeg har kun haft to ordrer hos
Olimex, den første tilbage i 2002 ordnede de på 5+1 dage, den seneste
har jeg netop fået hjem, den tog 7+3 dage.

10 dage er det samme som leveringstiden hos GP, så jeg tror ikke jeg
gider bøvle mere med Olimex i fremtiden.

Det største problem med GP er at de har en lidt stor minimumsordre, så
jeg tror jeg vil lave et par udlæg til at have til at ligge så jeg har
noget for GP at lave hvis jeg skulle få brug for noget fra dem.

Der burde være nogen der lavede batches til GP i .dk, ligesom batchpcb:
http://tinkerlog.com/2008/06/20/pcbs-from-sparkfun /

Ja, deres dyrere luftpost tog 3 dage i sidste omgang, til sammenligning
tog den billigste forsendelses form i 2002 1 dag.

+1

Jeg var heldig?

Re: Hjælp søges
Jeg har selv lige delt et panel med en anden i markeds gruppen, så kan
man blive enige om ekstra ting og plads fordeling kan det fint gå.

Batchpcb er for langsomme og dyre, men de kan kun gøre det fordi de har
en speciel aftale med GP, normalt kan der maks være 6projekter på et
panel hvis GP skal skære det.

Men at dele et panel i 2-6stykker er vel også nok, så er man vist nede i
olimex størrelser.

Så mangler der bare et system hvor folk kan booke plads, og når der er
nok/datoen er nået sender man det afsted.
Problemet er nok det skal være nonprofit/privat ellers ryger der hurtigt
  50% oveni prisen.

Site Timeline