Hi-speed usb mcu

hvor kan jeg få en sample af sådan en microcontroller ?

Reply to
Finn Andersen

Da Du ikke spørger præcist, kan ingen svare Dig. Hvilket fabrikat ??

Her er en liste over kredse:

incl. USB 480 Mbit/s hi-speed kompatible kredse:

Fundet via denne søgning:

/Glenn

Reply to
Glenn Møller-Holst

Reply to
Finn Andersen

ja den har jeg også fundet, men det fortæller mig ikke hvordan jeg får fat i en sample :-)

Reply to
Finn Andersen

Hvad vil du opnå?

Reply to
Ole Geisler

en data rate på 480Mbit eller der omkring over usb

Reply to
Finn Andersen

og finde et sted som microchip der vil levere en free sample af en hi-speed usb mcu. Men det har microchip ikke kun en 12Mbit :-(

Reply to
Finn Andersen

Hej Finn

Du kunne jo splitte en USB hub ad og checke kredsenes typenumre?

/Glenn

Reply to
Glenn Møller-Holst

Tja det var måske en ide. Det kan jo enda være jeg kan lodde den ud og bruge den :-)

Reply to
Finn Andersen

AU1200 - og du fløjter lige når det virker.

Reply to
Ole Geisler

oki men hvor får jeg en free sample ?

Reply to
Finn Andersen

M=E5ske

eller
eller

-- Christian.....MSN: sp=F8rg...

Simpelt men hj=E6lpsomt: hold til h=F8jre, hold afstand, sluk t=E5gelygterne, skift d=F8de p=E6rer.

Reply to
Christian B. Andresen