Hi-speed usb mcu

hvor kan jeg få en sample af sådan en microcontroller ?

Re: Hi-speed usb mcu

Da Du ikke spørger præcist, kan ingen svare Dig. Hvilket fabrikat ??

Bo //

Re: Hi-speed usb mcu
der er ikke vigtig bare det er hi-speed

Re: Hi-speed usb mcu

Her er en liste over kredse:

incl. USB 480 Mbit/s hi-speed kompatible kredse:
http://www.beyondlogic.org/usb/usbhard2.htm

Fundet via denne søgning:
http://www.google.dk/search?hl=da&q=microcontroller+hi-speed+usb

/Glenn

Re: Hi-speed usb mcu
ja den har jeg også fundet, men det fortæller mig ikke hvordan jeg får fat i
en sample :-)

Re: Hi-speed usb mcu

Hej Finn

Du kunne jo splitte en USB hub ad og checke kredsenes typenumre?

/Glenn

Re: Hi-speed usb mcu
Tja det var måske en ide. Det kan jo enda være jeg kan lodde den ud og bruge
den :-)

Re: Hi-speed usb mcu
On Wed, 7 Mar 2007 21:34:25 +0100, "Finn Andersen"

Hvad vil du opnå?

Re: Hi-speed usb mcu
en data rate på 480Mbit eller der omkring over usb

Re: Hi-speed usb mcu
On Wed, 7 Mar 2007 22:42:47 +0100, "Finn Andersen"

AU1200 - og du fløjter lige når det virker.

Re: Hi-speed usb mcu
oki men hvor får jeg en free sample ?

Re: Hi-speed usb mcu
og finde et sted som microchip der vil levere en free sample af en hi-speed
usb mcu. Men det har microchip ikke kun en 12Mbit :-(

Re: Hi-speed usb mcu

ME5%ske www.dalsemi.com eller http://www.infineon.com eller www.atmel.com

--
Christian.....MSN: spF8%rg...