Hennings Electronic?

Er der nogen her pE5% NG, der ved noget om Hennings Electronic ved
Silkeborg? Butikken har tilsyneladende vE6%ret lukket siden Henning
dF8%de. Er der mon nogen, der overtager den, eller hvad sker der?
Venlig hilsen
Poul Jensen

Re: Hennings Electronic?
Er der nogen her pE5% NG, der ved, hvad der skal ske med Hennings
Electronic ved Silkeborg. Hjemmesiden er stadig intakt efter hans dF8%d,
men butikken er altid lukket -ihvertfald, nE5%r jeg har vE6%ret forbi. Mon
der er nogen der overtager og viderefF8%rer?
Venlig hilsen
Poul Jensen

Re: Hennings Electronic?

familien er pt. i gang med et evt. salg til en eller flere interesserede...
noget specielt du mangler eller savner du bare - ligesom mange andre - en
elektronikforretning i det midtjyske?

mvh
Rasmus Jensen, Silkeborg

Re: Hennings Electronic?

Ja, jeg mangler en lokal elektronikforretning. Og isE6%r har jeg sat
pris pE5%, at sortimentet var sE5% stort. Man gik aldrig forgE6%ves!
Pt. kF8%rer jeg til C5%rhus, nE5%r jeg har fE5%et samlet en ordre sammen.
Venlig hilsen
Poul Jensen

Re: Hennings Electronic?
interesserede...
<> elektronikforretning i det midtjyske?

Hej Poul

Elektronik er jo mange forskellige komponenter, men måske EDR-Silkeborg, som
har klubaften hver tirsdag. Kan være behjælpelige.
Derud over må man også godt henvende sig til Peteropfinder i Lemming, Har
han komponenten vil han da gerne sælge den, men han har ingen interesse i at
åbne en butik alla Hennings elektronik. ( Peteropfinder har selv handlet hos
Hennings elektronik, så ja han mangler også Henning).

Mvh Pia Mogensen

Site Timeline