Harddisk recorder

Jeg manger en god hard disk recorder, der kan klare mest muligt.
Mindst 160 gb
Mulighed for at optage i samme tidsrum hver dag
Automatisk slet af f.eks. 14 dage gamle filer
Nem søgefunktion.

Hvem har et bud?

mvh Finn

Re: Harddisk recorder

En gammel pc, installer Linux og put passende kommandoer i din crontab.

--
  Flemming Frandsen aka. Dion of Swamp http://dion.swamp.dk

Re: Harddisk recorder
En PC med en tv-tuner.

Og så lægger du bare MediaPortal på.
http://mediaportal.sourceforge.net

Med MediaPortal kan du optage et program hvergang det kommer, også selvom
det ikke er samme tid hver dag !!

Mvh
Anders

Re: Harddisk recorder
Hello Anders,

Har også tænkt på det, men jeg vist jeg nu vil optage 5 kanaler på een gang?
Det er vel ikke så smart med 5 pc'er...

mvh
Finn

Re: Harddisk recorder
gang?
Vås. Min PC kan optage to programmer samtidigt og Sony sælger en VarioX PC
der kan optage 7 programmer samtidigt.
Men INGEN recordere på det danske marked kan optage mere end ét program af
gangen.
JVC kommer med en der kan optage et program på video og et program på DVD.

Michael Lund Sørensen
Re: Harddisk recorder

Audio eller video?

Jesper G. Poulsen

Re: Harddisk recorder
Prøv i DVD gruppen, hvis det er film du vil optage eller Lyd gruppen hvis
det er lyd du vil optage.

Michael Lund Sørensen
Re: Harddisk recorder
Finn Andersen skriblede og skrablede følgende:

Hvad skal du optage?

Lyd og billeder? så er det nok den forkerte gruppe...

Dataopsamlinger?

Claus

Site Timeline