Harddisk recorder

Hej

Jeg manger en god hard disk recorder, der kan klare mest muligt. Mindst 160 gb Mulighed for at optage i samme tidsrum hver dag Automatisk slet af f.eks. 14 dage gamle filer Nem søgefunktion.

Hvem har et bud?

mvh Finn

Reply to
Finn Andersen

En gammel pc, installer Linux og put passende kommandoer i din crontab.

--
  Flemming Frandsen aka. Dion of Swamp http://dion.swamp.dk
Reply to

En PC med en tv-tuner.

Og så lægger du bare MediaPortal på.

Med MediaPortal kan du optage et program hvergang det kommer, også selvom det ikke er samme tid hver dag !!

Mvh Anders

Reply to
anders

Audio eller video?

--
Med venlig hilsen
Jesper G. Poulsen

Finn Andersen skrev :

Prøv i DVD gruppen, hvis det er film du vil optage eller Lyd gruppen hvis det er lyd du vil optage.

--
Med venlig hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd/
Reply to
Michael Lund Sørensen

Hello Anders,

Har også tænkt på det, men jeg vist jeg nu vil optage 5 kanaler på een gang? Det er vel ikke så smart med 5 pc'er...

mvh Finn

Reply to
Finn Andersen

Finn Andersen skrev :

gang?

Vås. Min PC kan optage to programmer samtidigt og Sony sælger en VarioX PC der kan optage 7 programmer samtidigt. Men INGEN recordere på det danske marked kan optage mere end ét program af gangen. JVC kommer med en der kan optage et program på video og et program på DVD.

--
Med venlig hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk    www.gromit.dk/dvd
www.recordere.dk
Reply to
Michael Lund Sørensen

Finn Andersen skriblede og skrablede følgende:

Hvad skal du optage?

Lyd og billeder? så er det nok den forkerte gruppe...

Dataopsamlinger?

Claus

Reply to
Claus Tersgov