grafisk display

Jeg er ved at lave en applikation, hvor jeg anvender et grafisk display, i
displayet skal der være er række små animationer, og så var det at jeg kunne
huske at der fandtes programmer til pc'en, hvori man kunne tegne disse
animationer, og så konverterer til eksempelvis en h-fil, man så bare skulle
tilføjede til sit projekt, men jeg kan ikke lige komme på hvad programmerne
hed, så hvis der er en der kan eller ved hvor de kan findes ville det være
en stor hjælp.

På forhånd tak..

Re: grafisk display
kunne
skulle
programmerne

Hvis det er til microcontrollere du mener så kunne det være RAMTEX

http://www.ramtex.dk/ramtex.htm

Torben W. Hansen