God loddestation

Hej,

Jeg skal bruge en loddestation til max 1000 kr - er der nogle eksperter her
i gruppen som kan give et forslag?

Re: God loddestation

Gå ind på brugtgrej.dk og køb en brugt Weller (eller søg efter en).
Lad være med at købe noget nyt i den prisklasse.

Peter

Re: God loddestation
Jeg er super tilfreds med min Antex kolbe med variabel termostat
http://www.antex.co.uk/images/660.gif
Gav kun 500 kr i det der engang hed Århus Radio lager.....

Re: God loddestation

Hej!

Du bør nok vælge en, der også kan anvende en spids beregnet til blyfri
loddetin. I tilfælde af, at du også vil anvende den loddetinsvariant.

hilsen

Glenn

Re: God loddestation

Jeg er blevet meget glad for min 80W Ersa RDS 80, jeg købte den hos
disse tyskere sammen med 2 ekstra spidser, den spids der følger med er
lidt tagrende agtig, men er rigtigt fin til store stik:
http://www.radiostore.de/shop/Loettechnik/Loetstationen/Ersa-Digital-Loetstation-RDS-80-mit-LCD-Display-80Watt::284.html

Det er helt klart den bedste loddestation jeg nogensinde har brugt og så
var den tilmed helt ny og relativt billig.

Site Timeline