Germanium diode

Jeg skal udskifte en 1N100, men kan ikke lige skaffe den.

Hvilken kan jeg sætte i istedet?

--
Karsten Ulrich Krambs
Ba.Sc.Eng (hons) & Stud.Theol

Re: Germanium diode

prøv med google. Der kommer mange, der hedder 1n100

Bo //

Re: Germanium diode
On Mon, 14 Nov 2005 18:57:26 +0100, Karsten Krambs

AA119
Re: Germanium diode

Tak for hjælpen.

--
Karsten Ulrich Krambs
Ba.Sc.Eng (hons) & Stud.Theol

Re: Germanium diode
On Tue, 15 Nov 2005 10:30:59 +0100, Karsten Krambs

I skuffen med AA119 hos brinck lå der 1N60 !
Jeg snuppede ham i narre den i min lomme i stedet, efter lidt google
kan jeg se den nok havde passet anyway.

--
Karsten Ulrich Krambs
Ba.Sc.Eng (hons) & Stud.Theol