Genopladelige batterier

Hej,

Min søns legetøj sluger de batterier.

Hvor kan man købe nogle billge og gode på nettet ?

Hvilke kan anbefales til legetøj ?

vh Flemming

Re: Genopladelige batterier

Se her:

www.harald-nyborg

www.batterier.dk

www.billigebatterier.dk

Mvh. Per

Re: Genopladelige batterier
Ja, og når man giver dem en bog, spørger de
'Hvor skal batterierne sidde ?'

ebay.de men så skal man vist op i lidt større volumen. 20-30 stk.

Genopladelige har desværre den egenskab at de
selvaflader, derfor har jeg kun fundet begrænset
anvendelighed da knægten godt kan lege med noget
i en kort periede, for så at stille det på hylden.
Når han så piller det ned igen, så er de flade.
(Gælder især LEGO-tog, ved ikke om de patter
noget strøm i 'tomgang')

Ellers er der Panasonic og Sanyo, og alle de andre.

Men en god lader med dV-detektering og ladning
af hver celle individuelt, det er et must.
Jeg har kaste penge efter en god lader,
og så sparet lidt på batt.

Jeg har dog selv Panasonic 2700mAh i min kamera-flash, og
det virker altså.

Bare mine erfaringer.
-Bo Andersen-

Re: Genopladelige batterier

Lige netop Lego toget (det gule mener jeg) har jeg ikke brugt mange skift
på.
Vel max 3 ganges skift medens 2 drenge er opvokset med det.
Jeg synes ikke det brugte noget særlig strøm, selv når det kørte.

Nu er toget givet videre til andre. Det virker bare.

Christen

Re: Genopladelige batterier

Jeg er gået den modsatte vej. Jeg har opgivet genopladelige
batterier til legetøj til mine børn. Der er næsten batterier i
alt legetøj. Jeg blev træt af at rode med genopladelige batterier.
Det meste legetøj bruger ikke meget strøm, og meget har en levetid
på mindre end et sæt batterier. Dog æder ting med motor ofte mange
batterier, og der kan man evt. bruge genopladelige.

Jeg vil gætte på at der tilsammen er omkring 50 batterier i mine
tre børns legetøj. Hvad vil det koste at anskaffe 50 batterier
genopladelige batterier, og hvor meget skal der fornys om året?
Jeg køber normalt AA i Ikea, sidst betalte jeg 15 kr for 10 stk.
Normalt tager jeg 4 pakker og lidt andet til ca. 100 kr.
(De større batterier køber jeg ofte i brunstensudgaver andre steder)
En sådan portion kan jeg klare mig med næsten et år (når børnene
får legetøj som gaver følger der ofte batterier med, det er også
en del).

Ivar Magnusson

--
Bruger du  Outlook Express?
Se her, hvad den gratis MesNews kan:

Samme her

Batterier.dk

Genopladelige til motordrevne til, billige brunstensbatterier til
resten.

Jeg har dog den politik at det er svært at putte nye batterier i det
meste, så de "dør" bare i fred og så er der stille......

Re: Genopladelige batterier

Den er altid god den med:

Far, mit keyboard virker ikke, vil du skifte batterier.
Lige et F8%jeblik..........vi har ikke nogen af dem, vi skal have kF8%bt
nogle fF8%rst.
(Freden er reddet lidt endnu)

--
Christian.....MSN: spF8%rg...
http://www.yee-haw.dk

Jeg synes de danske online-batteri-butikkers priser er meget overskruede!
Ofte finder du en hurtiglader med 4 gode høj-kapacitets batterier billigere
i f.eks. Bilka, Jem & Fix eller harald-nyborg!

Eks. min far købte en 1-times oplader med 4 stk. duracell 2100mAh
genopladelige i Bilka til vistnok 149. Jeg har selv købt en hurtiglader med
4 stk. 2500mAh batterier til 199 i Davidsen (lokalt byggemarked)!

Sidst jeg var i Bilka havde de 4 stk. Duracell genopladelige AA til 70 kr,
eller 4 stk. no-name til 40 kr!

Brian

Re: Genopladelige batterier

Ja batterier findes i mange kvaliteter, og det kan man se på priserne
Hvis det er til legetøj: køb det billigste

Hvis det er til (seriøs) foto, modelbiler, fly: køb det bedste

Bo //

Re: Genopladelige batterier

GP Alkaline er et godt batteri til prisen, Stark har lige haft dem på tilbud,
så der forsynede jeg mig, og holdbarhedsdatoen var 2013.
De kan fås online f.eks. ved thansen.
<http://www.thansen.dk/product.asp?c79%9497018&n29%7580025&pn34%3687151

--
Ejvind
Sjov tid vi lever i.

On/off knappen i bunden var ikke slukket over en weekend. Kan det have noget
at sige? Troede kun den afladede, når man kørte med bilen?

Nå, men jeg vil anskaffe genopladelige til denne bil. Bruger også alm.
batterier ti resten af legetøjet.

Har en durcell oplader,men synes ikke det er til at opdrive genop. duracell
batterier ret mange steder

Jeg har læst at man SKAL bruge duracel til duracel opladeren. Rigtigt?

Re: Genopladelige batterier

Men far har kørt med de.......

Elektronikken står og venter på signaler fra fjernstyringen. Det bruger
også strøm.

Lyder fornuftigt.

Den lokale brugs her i byen har dem sammen med en oplader.

Så lad være med at købe den.

Jeg har Panasonic batterier fra batterier.dk til mit kamera og en
Ansemann lader derfra også. Det virker bare. Den er lidt tid om at lde
batterierne op, men der er også til 4-500 billeder på en opladning.

På min arbejdsplads skulle vi alle have en sending batterier, her belv
der hjemkøbt en stak ladere med batterier fra batteribyen.dk. Jeg tror
at halvdelen af batterierne var defekte og et par af laderne. Det var
ingen succes, men de var også billige.

Jeg vil anbefale dig Panasonic batterier fra batterier.dk og jeg får
ikke engang penge for at gøre det......

Re: Genopladelige batterier

Kig evt.  i din lokale Aldi lige nu. De har nogle Topcraft til 40,-  for  4
stk AA  og de er aldeles fremragende. Jeg har selv tonsvis af dem, og de
holder ret længe. Ellers Kamelion fra HN, de er også gode.

www.tersgov.dk/lader.jpg

De brune er fra Aldi og de andre er fra HN.

Claus

Re: Genopladelige batterier

Blot til info:
HN har skiftet navn, så nu hedder de 'Kameda'
Både deres alkaline og genopladelige.

og jeg vil lige bemærke at jeg engang har købt en kasse AAA
batterier hos HN af mærker 'Camelion' og de er stort set
flade alle sammen idag, selvom udløbsdatoen ikke er overskredet ;-/

-Bo Andersen-

Re: Genopladelige batterier

Det har jeg også, det var også AAA.
Jeg gik over til dem og de blev ombyttet uden vrøvl.

Mvh Morten

Site Timeline