Force 1133 intet signal

( har tidligere postet i dk.teknik.satellit  men ikke fået svar)

Hej

Jeg har lidt problemer med min Force1133,  første gang den
bliver tændt skriver den enten "intet signal"  eller billedet fryser
efter 20sek ->  2min og så kommer den med "intet signal"
slukker jeg den så og tænder igen er der ingen problemer.

Jeg har skiftet Diseqc switchen ud med en ny Spaun switch,
klippet 5 cm af hver ende af kablerne og sat nye stik på men
den gør det stadig.

Jeg har prøvet at koble en lånt Force1122 til og der er ingen
problemer så fejlen må jo ligge i min egen modtager, men
hvad og hvor ?

Nogen der kan gi et hint til hvad der er galt ?

Mvh
Kaj K Thomsen

Site Timeline