Fjernstyrede biler her i gruppen?

Hej!

Hvis man har spørgsmål om fjernstyrede biler, kunne det så foregå i denne
gruppe?

- Klaus

Re: Fjernstyrede biler her i gruppen?

tjah, hvis det er elektronik er det vel helt fint, men hvis det breder sig
til styretøj og fjedre er det nok ikke her, du finder experterne...

Bo //

Re: Fjernstyrede biler her i gruppen?

Det er egentlig noget vejledning inden køb jeg er ude efter, og det kniber
med at finde en passende gruppe. Det kunne se ud til jeg må ud og se om jeg
kan finde et forum et sted, hvor folk med den hobby samles. :)

Re: Fjernstyrede biler her i gruppen?

Klip

Jeg er enig i Bo's kommentar.

Rette gruppe: Det vil sikkert være gruppen dk.fritid der er den mest
passende.
Alternativer kan ses på oversigten over danske grupper, på www.usenet.dk

Men du kan jo arbejde på at få en gruppe oprettet specielt til formålet.!
Hvordan du gør det kan ses via samme side.

Mvh. Jørgen

Re: Fjernstyrede biler her i gruppen?

Jeg ville ikke holde mig tilbage for at gå ned i en rc-hobby forretning
og spørge om råd og vejledning. For det meste er de vældig flinke at
snakke med. Og kommer du på et tidspunkt hvor der ikke rigtig er nogen
kunder, kan man få en lang snak med dem om hvad man bør købe og hvad man
skal holde sig fra.
<reklame>
Sådan er det i hvert fald hos Lars i I.C. Communication i Folehaven i Valby.
</reklame>

- Lars (der ikke har andet tilhørsforhold end at være kunde hos ICC)

Re: Fjernstyrede biler her i gruppen?

Du kan evt. prøve at kigge indenom www.rc-nyt.dk, de har et forum hvor du
kan stille spørgsmål om biler..

/ Thomas

Re: Fjernstyrede biler her i gruppen?

dk.admin gruppen foreslåt at man stiller spørgsmål i dk.dritid gruppen. Regn
ikke med at få svar der.

Jeg stillede foreslag om en gruppe til RC folket, men stemningen er ikke til
det.

Jeg kan dog varmt anbefale news:de.rec.modelle.misc som godt nok er en tysk
gruppe men det er da bedre end det latterlige foreslag fra dk.admin gruppen
:o)

--
Tom

Re: Fjernstyrede biler her i gruppen?

no.fritid.modellhobby fungerer også med æøå...   ;)

Men den tyske er nok mere alsidig. uk.rec.models.* og rec.models.rc.* er også
muligheder.

Henning.

Re: Fjernstyrede biler her i gruppen?
WWW.rcfreaks.dk