Findes justerbare sikringer?

Kan man købe sikringer, som kan justeres til at slå fra ved forskellige strømme?

mvh

Ebbe.

Reply to
Ebbe Sørensen

Næsten, se på motorværn eller maksimal.

--
Arne Keller
Jeg udtaler mig på Usenet bare om min egen personlige mening.

"Ebbe Sørensen" skriver:

Ja.

Klaus

-- Modelbane Europas hjemmeside:

Ok, godt så. Kan du mon gætte mandens næste spørgsmål? Nej, næppe.

/Martin

Reply to
Martin [TMM]

"Martin [TMM]" skriver:

Jep, hvordan finder man ud af, hvornår de springer.....

Klaus

-- Modelbane Europas hjemmeside:

Ved at se om de stadig sidder på sin plads.

/Hauge

Reply to
Hauge

Eller hvis ting slukker uden man har rørt en kontakt :-).

Reply to
KLARO