Findes justerbare sikringer?

Kan man købe sikringer, som kan justeres til at slå fra ved forskellige
strømme?

mvh

Ebbe.

Re: Findes justerbare sikringer?
Næsten, se på motorværn eller maksimal.

--
Arne Keller
Jeg udtaler mig på Usenet bare om min egen personlige mening.

Ja.

Re: Findes justerbare sikringer?

Ok, godt så. Kan du mon gætte mandens næste spørgsmål?
Nej, næppe.

/Martin

Re: Findes justerbare sikringer?

Jep, hvordan finder man ud af, hvornår de springer.....

Re: Findes justerbare sikringer?

Ved at se om de stadig sidder på sin plads.

/Hauge

Re: Findes justerbare sikringer?

Eller hvis ting slukker uden man har rørt en kontakt :-).

Site Timeline