Finde mobil...hjælp!!

Hej jeg har været i igang med at køre halm ind men i dag  kom jeg til at
tabe min mobil og så er det at jeg vil høre om der er nogele af jer der
kender en eller anden metode så jeg kan spore den... jeg kan nemlig ikke
høre den og hvis jeg skulle flytte det halm den evt. ligger under kommer til
at tage lang tid fordi der er  over 2000 halmballer....

Håber i  vil/kan hjælpe
MVH Jeppe

Re: Finde mobil...hjælp!!

til

Der er nok (ia) ikke andet at gøre end at lade den ligge, og købe en ny. Den
koster vel stadig abonement, selv om du ikke bruger den. Tidsforbruget ved
at find den vil sikkert være for stort.

At finde en telefon i en hø/halmstak er ikke let. Murphy's lov forudsiger at
ligegyldigt hvor du starter med at lede skal du flytte ca 80% af halmen før
den dukker op...

Bo //

Re: Finde mobil...hjælp!!
det er sgu surt... men så let giver jeg heller ikke op... trode der var en
eller anden ting man kunne spore radiosignalet med...
ellers må jeg igang, da min forældre ikke ved det...
til

Re: Finde mobil...hjælp!!
Kunne en metal detektor ikke bruges...?
Jeg har ikke prøvet dem, men mon ikke der er metal nok i en mobil, til at
det kan lade sig gøre...

MVH

--
Søren P Schmidt

snipped-for-privacy@GEDhco.kollegienet.dk
Re: Finde mobil...hjælp!!
Hej

På et tidspunkt kunne man få forskellige mobilholdere der blinked når
mobilen stod i den og ringede, det virked også når mobilen var lidt på
afstand, så hvis du kan få sådan en ting der blinker når mobilen ringer, så
kunne du måske bruge den til at finde mobilen, hvis den altså er tændt.

Mvh
Carsten

til

Re: Finde mobil...hjælp!!
[...]

Ringesignalet går også i radioer mv... Prøv at finde en gammel radio
og placer så en mobil ved siden af, som du ringer til. Så vil du med
stor sandsynlighed kunne høre tydelig støj på radioen. Styrken af
støjen kan fortælle lidt om hvor langt du er fra mobiltelefonen...

Henrik

Re: Finde mobil...hjælp!!
Tak for alle svarene... mobilen blev fundet... med en metaldetektor...
til

Site Timeline