Fejlslagen BIOS opdatering i bærbar computer - Page 2

Re: Fejlslagen BIOS opdatering i bærbar computer

Jeg tror såmænd ikke de har lagt noget ikke-fungerende ud med vilje, men det
er sikkert ikke gennemtestet - og det vel oftest derfor BIOS-opdateringer
kan slå fejl?

Desværre kan jeg jo ikke dokumentere, at der er noget i vejen med
opdateringen, og at finde nogen hos FSC der gider undersøge sagen er nok
temmelig håbløst - specielt når computeren ikke er under garanti.

Jeg har dog kontaktet support-afdelingen i Tyskland pr. email, og håber på,
at der er nogen, der gider at tage sig af det.

/Jesper

Re: Fejlslagen BIOS opdatering i bærbar computer

Jeg kom til at tænke på om der er ekstern skærmudgang på den?
Hvis ja, så prøv at sætte en ekstern skærm på og se om der sker noget...
Der er i hvertfald andre der har oplevet det med andre modeller:
http://www.notebookforums.com/archive/index.php/t-83342.html

Re: Fejlslagen BIOS opdatering i bærbar computer

Jeg har prøvet med en ekstern skærm, men computeren gør absolut intet, når
man tænder den.

/Jesper

Re: Fejlslagen BIOS opdatering i bærbar computer

Og du har vel prøvet at resette biosen ved den lille jumper der gerne sidder
på motherboardet (har læst tråden her, men synes ikke at have fået et
definitivt svar på dét), right?

Re: Fejlslagen BIOS opdatering i bærbar computer

Jeg har ikke fundet en decideret reset-jumper, men jeg haft det lille
knapcelle-batteri pillet fra - burde det ikke give samme resultat?

/Jesper

Re: Fejlslagen BIOS opdatering i bærbar computer

Hvis den ikke har fået strøm andre steder fra samtidig, jo så burde det være
det samme.

Held og lykke med at få 'puteren op at køre igen...

Site Timeline