Færdig ugetimer modul

Hej,

Jeg leder efter et fædigt ugetimer modul, jeg har tidligere set dem men kan
ikke huske fabrikatet og har ikke haft det store held med søgning på google.

Det jeg søger er et modul som har lille lcd-display og små taster til at
stille uret/timeren det jeg har set er vel 60-70mm x 60-70mm og kan f.eks.
monteres i et låg.

Timeren har en udgang og 7 timer on/off settings.

Håber nogle kan hjælpe i min søgen.

Mvh
Gert K.

Re: Færdig ugetimer modul

dem er der dælme mange af - Theben har haft et ur, i den størrelse du
angiver

prøv at søge på google ~  kontaktur, så myldrer de sgisme frem

--
snipped-for-privacy@stevns.net - "There is no replacement for displacement..!"
Re: Færdig ugetimer modul

YES! Det var lige nøjagtig Sådan en Theben timer!!

Tak Jan ! :-)

Mvh
Gert K.

Site Timeline