Express PCB Problemer

Ja. vi er jo nogle som skal arbejde selv på en nytårsaften, og være ædru..
så hvad er bedre at drive tiden med, end at lege lidt med noget printplade
design, og jeg har søgt lidt rundt efter noget og fandt Express PCB det så
nemt ud.. (det var det også) jeg har fået tegnet diagram og printdesign..
også opdager jeg at den tilsynelanden ikke har en autoroute funktion... er
det mig der ikke kan finde det, eller har den ikke det? kan man gøre noget?
exportere til andet program eller lignende??

//Brian

Godt Nytår!!

Re: Express PCB Problemer

Well nu er autoroutere jo generelt noget lo..

Hvis du på en eller anden måde kan få importeret dit print i den her
http://www.freerouting.net/ gør den et ganske udemærket job
(sammenlignet med f.eks. Eagle)

// Per.

Re: Express PCB Problemer
Godt NytE5%r i lige mE5%de

Jeg har kE6%mpet en del med ExpressPCB, og vender ofte tilbage til den,
fordi jeg ret godt kan lide den simple brugergrE6%nseflade. En autoroute
funktion har jeg dog aldrig fundet i programmet. Ej heller en bedre mE5%de
at fE5% sit layout ud af programmet, end at copy/paste skE6%rmbiledet til e=
bitmap editor (f.eks. MSPaint).

Erfaringer deles og modtages gerne.

JF8%rgen Mangor Iversen

Site Timeline