ESR meter - hvor skal det bestilles fra ?

Hejsa

Nu må jeg hellere få fst i et "rigtig" ESR meter istedet for mit
hjemmebiksede, der skal kobles på scopet.

Men hvor er det nu man køber skidtet henne ?
Har mistet alle links, da min elendige harddisk gik ned :(

/Brian

Re: ESR meter - hvor skal det bestilles fra ?
Hi

http://members.ozemail.com.au/~bobpar/esrmeter.htm

/ Jan

Re: ESR meter - hvor skal det bestilles fra ?

Jeg købte Dick Smiths version og den fungerer fint.

Husk at skriv når du bestiller at han skal skrive at den ikke er mere end
10$ værd og i øvrigt en gave! så er du sikret på to måder imod at betale
told. Jeg slap heldigvis på den måde...

--
M.v.h. Peter Andersen.

Re: ESR meter - hvor skal det bestilles fra ?
Hejsa

Takker Jan :)

Ehh... og det er så ikke den samme sim på linket ovenfor ?

Okay, noteret!

/Brian

Re: ESR meter - hvor skal det bestilles fra ?
Hej Brian,

Jo.

--
Venlig hilsen,
Søren

Velbekommen

Jo
Jeg købte også mit fra Dick Smith, men sidenhen er det blivet muligt at købe
det i Portugal i en lidt pænere kasse. Prisen bliver vist det samme og køber
du i Portugal så blander toldvæsenet sig ikke.

/ Jan

Re: ESR meter - hvor skal det bestilles fra ?

Ok, jeg så bare at der var den der EVB version også, men indmaden er
åbenbart stortset det samme. Men i så fald vil jeg da anbefale den der EVB
hvis den er i bedre kabinet og med beskyttelse osv.

--
M.v.h. Peter Andersen.

Re: ESR meter - hvor skal det bestilles fra ?
Hejsa

Well... så må jeg hellere skynde mig at få en bestilt derfra :)

Takker for besvarelserne og hjælpen!

/Brian

Re: ESR meter - hvor skal det bestilles fra ?

Hovsa, kom lige til at kigge på den side.. er der nogen der har et diagram
til denne her:
http://www.anatekcorp.com/testequipment/dsesrsavr.htm
den vil jeg da godt ha monteret på min, men har ikke lyst til at betale 25$
for den!

--
M.v.h. Peter Andersen.

Site Timeline