Er min PIC død?

Jeg sidder og fumler rundt med en PIC16F976A jeg har fået mig, jeg har fået
hul i gennem til den, men nu melder min programmer fejl på EEPROMen (sikkert
efter jeg har stukket et forkert ben til Vcc)

256 errors occured and 0 warnings issued
ERRORS:
1.: Verify of data memory: 00 read instead of FF at address 0000
2.: Verify of data memory: 00 read instead of FF at address 0001
3.: Verify of data memory: 00 read instead of FF at address 0002

Jeg kan stadig skrive og læse fra de andre data områder....

Skal jeg have mig en ny, eller hvad har jeg haft gang i... :(

Vh
Morten

Re: Er min PIC død?

Ikke at det har nogen forskel for mit probem, men det er en PIC16F876A,
lille typo

Site Timeline