Element (bateri) til musik-afspiller...

Hej,

Håber der er en der kan hjælpe mig med at finde ud af hvilket batteri der
sidder i en Creavtive MuVo Slim mp3-afspiller...
Det er et lithium-ion der leverer 3.6 volt og holder til ca. 17 timers
afspilning (ifølge Creative)
Men hvilken udformning er det? Er det et standard batteri-type eller er det
en udformning Creative selv har fundet på?

Christian Spøer
Re: Element (bateri) til musik-afspiller...

Mit bud er at det er et der er specialdesignet til afspiulleren (læs
dyrt).

Derfor anbefaler jeg iRiver med "helt normale" batterier.