Elektronikbog med mangel

Jeg har idag fundet en af de gamle elektroniklærebøger
fra Clausens Forlag, den hedder "Elektronik for Begyndere"
og er skrevet af Seved Martinson. Da det har stor betydning
for mei at bogen er komplet, ja så blev jeg lidt ked af det da
jeg opdagede at der var klippet et lille stykke ud af side 13-14
så hvis nogen her skulle være i besidelse af denne bog vil jeg
blive meget glad for at få hjælp til at gendanne de manglende
linier.

Mvh Max

Re: Elektronikbog med mangel
Hej,
Hvis der ikke lige er en, der kan hjælpe dig, kan du stadig låne den på
biblioteket.

Mvh. Kim

Re: Elektronikbog med mangel
Hej Kim

På det lokale bibliotek er den udgået og den jeg har købt er forøvrigt
udgået fra Grindsted bibliotek, så det kniber nok lidt den vej.

Mvh Max

Re: Elektronikbog med mangel

Du kan bestille den på http://bibliotek.dk (jeg har checket at de har den).
Jeg har desværre smidt mit eget eksemplar ud for et par år siden :o)

Re: Elektronikbog med mangel
Hej Allan

Ja, jeg checkede også, men det er trods alt kun to linier der mangler
og jeg tror jeg næsten kan gætte hvad der har stået der :)

Mvh Max

Re: Elektronikbog med mangel

Hjælp lige os med rustne memeorykredse til at huske:

Hvad var der på forsiden?

Mvh. Uffe Ravn

Re: Elektronikbog med mangel
Hej Uffe

Et sømbrædt og en hammer.

Mvh Max

Re: Elektronikbog med mangel
Hej Max

Med en rød pilknap på et potentiometer?

(jeg forsøger at huske i billeder)

Mvh. Uffe Ravn

Re: Elektronikbog med mangel
Hej Uffe

Memmory check completed: OK :)

Mvh Max

Re: Elektronikbog med mangel

Den har jeg set inden for de seneste par år, men hvor?

Jeg har lige et par fysiske adresseringer jeg skal have afsøgt i ugen der
kommer.
--
Mvh. Uffe Ravn
Stadig småklukkende af grin.

Re: Elektronikbog med mangel

et stykke nede på siden
http://www.digitaltog.dk/litteratur_digital.htm

--
Med særlig Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Næsten korrekt, min er bare en ældre udgave :)

http://www.sandcastle.dk/Billeder/EFB.jpg

Mvh Max

Re: Elektronikbog med mangel

Damn er udgået fra Hammel bibliotek, men er så vidt jeg kan se stadigt i
Hinnerup.

Pænt pynt i stuen:

Re: Elektronikbog med mangel
Hej

En meget venlig mand har sendt mig de manglende sider,
hvilket jeg naturligvis er ham meget taknemmelig for, så
nu er mit problem løst.