elektor dec 2001

hejsa
I elektor december 2001 er der en artikel om et board som hedder 89S8252
Flash Microcontroller Board
Jeg har ledt og ledt, men jeg kan simpelthen ikke finde mit blad igen.
Er der nogen der ligger inde med artiklen (artiklerne, de fortsætter over 4
numre)? Den første artikel er den vigtiste.

Hvis nogen har den, må de meget gerne sende den på mail (husk at rette i
mailadressen)

Mvh stefan

Re: elektor dec 2001

Kopiering? Det er vist ikke lovligt, men du kan helt lovligt låne den på
biblioteket :o)
Og har dit lokale bibliotek den ikke, kan de i hvert fald skaffe den fra
andre biblioteker. Og da det er et gammelt nummer, er ventetiden max et par
dage hvis de ikke har den.

Mvh
Morten

Re: elektor dec 2001

Det har jo ikke noget med kopiering at gøre.
Jeg har jo købt bladet, det er bare væk her i flytterodet

Ikke på mit biblo, da tager det min en uge

Re: elektor dec 2001
Har sendt artiklen til dig, God fornøjelse.

Med venlig hilsen
Michael Sørensen

Jeg laver ikke noget i dag,
for i går lavede jeg heller ikke noget,