eeprom 24c04

Hej !
Er der nogen der ligger inde med en blank 24c04 seriel eeprom?
Så vil jeg meget gerne købe den... Forsendelse, betaling osv. finder
vi ud af.

Re: eeprom 24c04

Så vil jeg forslå at du sætter samme annonce op i
news:dk.marked.privat.elektronikloesdele+maalegrej - der handles der med
sådanne varer :-)

Re: eeprom 24c04

Undskyld jeg spørger, men når nu det er en EEprom, hvorfor så ikke bare
slette indholdet selv?

Brian

Site Timeline