Eagle 4.11 - light

Er der mulighed for at lave "side om side" ved udskrift af printet ?

Hvis "ja" hvaordan ?

Mvh KS

Reply to
KS

Hvad mener du med "side om side"? Hvis det er flere ens print på samme udskrift, så se efter en .ulp der hedder noget med panel (Check evt. Cadsoft's hjemmeside).

Husk at den skal bruges på en KOPI af dit print, ikke orginal filen.

Reply to
HKJ

"HKJ" skrev i en meddelelse news:c8pjg9$7f5$ snipped-for-privacy@news.cybercity.dk...

Ja, det er fint, men ...

Jeg kan lave en kopi af printet Jeg kan udføre ULP'en på kopien Jeg kan se der kommer et nyt lag - 125, og hvad så .... Jeg kan IKKE copy/paste !!!!

Hvad mangler jeg at gøre ?

Mvh KS

Reply to
KS

Nok at tænde/slukke for de relevante lag. Eller måske er det fordi du ikke har fundet ud af at Eagle bruger cut/paste, hvor alle andre bruge copy/paste?

Reply to
HKJ

"HKJ" skrev i en meddelelse news:c8pn6u$bl4$ snipped-for-privacy@news.cybercity.dk...

cut/paste,

Jeg tænder for ALLE lag Grupperer ALT (Jeg forudsætter så, at 'gruppen' hermed er markeret og så kommer det uldne ...) Om jeg siger CUT eller COPY, så siger den i begge tilfælde "bufferen er empty"

?????????

Mvh KS

Reply to
KS

Jeg tror du har glemt at højreklikke/trykke på 'Go' efter du har trykket 'Cut'.

Mvh Kimjand

Reply to
Kim Johan Andersson

uldne

Husk ; (semikolon) etter komandoen.?

HM

Reply to
Harald Mossige

"Harald Mossige" skrev i en meddelelse news:40b07b8a$ snipped-for-privacy@news.wineasy.se...

"Husk ; (semikolon) etter komandoen.?" - ????????????????

Skal kommandoen SKRIVES ?

Mvh KS

Reply to
KS

; er vist det samme som at klikke 'go' eller højreklikke efter CUT. Du behøver ikke at skrive kommandoerne, en du kan godt 8)

Mvh Kimjand

Reply to
Kim Johan Andersson

DET ER DOG DET MEST ÅNDSVAGE PROGRAM !

Det har vist en læringskurve, som gør, at det ikke kan anvendes proffesionelt !

Er der nogen af jer, der gør det - altså anvender det proffionelt og dermed har KØBT det ?

Mvh KS

Reply to
KS

Slap da af mand..

Dvs AutoCAD heller ikke kan bruges professionelt? eller mener du at eagle er så nemt at man ikke kan tage det seriøst? ;-)

Ikke her, men det løser mit hobbybehov for printfremstilling fuldt ud.

Forøvrigt CADsofts en flok nyhedsgrupper hvor man kan få support hvis man har behov for det ......

--
-jens
Reply to

Det måske lidt tungt at danse med, men det skulle de fleste nok kunne vende sig til.

Jeg tror du undervurderer sværhedsgraden i de 'rigtige' EDA-pakker...

I det mindste crasher Eagle ikke så tit (men det kan man stadig godt få det til) som andet software jeg har prøvet ;) (Demo versioner af Protel)

Mvh Kimjand

Reply to
Kim Johan Andersson

Hvis du ikke synes det er åndsvagt den måde de har valgt at implementere kopiering af grupper på - så ved jeg ikke hvad der er åndsvagt !

Men du kan måske knække nøden:

Hvordan kopieres en GRUPPE ved design af PACKAGE i opbygning af en ny komponent ?

Kan du forklare hvorfor det skal tilsyneladende IKKE skal kunne gøres/ kan gøes på sammen måde som ved kopiering af grupper under design af SYMBOLE ? - det er da fuldstændig tåbeligt !

Jeg ved da godt det er et gratis program, men alligevel ....

Og husk nu - det er ikke et 'angreb' på dig (Jens Arnfast), men blot et forsøg på at 'knække npden' !

Mvh KS

Reply to
KS

uldne

Når du har grupperet, så klikker du på CUT og højreklikker i diagrammet, der hvor du vil have dit markeringspunkt.

Nu trykker du så PASTE for at indsætte.

Den metode virker overalt i Eagle.

Reply to
HKJ