EAGEL + SMD

Jeg planlegger å bruke ALEGROs A3979. Pakken er en 28 pins TSSOP, og det
er pinspacingen, 0,65mm som skaper utfordringer:

For det første, her treng jeg overflatemonterte komponenter, men hvilken
størrelse er best egnet?

Kretsen skal plasserest på printet, og når den er plassert, eller før?,
så er det nok best å arbeide i 0,65mm grid, eller halvparten. Etter
"board" komandoen ligger alle komponentene i default grid, men de skulle
helst overføres til 0,65 mm grid, hvordan gjør jeg det?

HM

Re: EAGEL + SMD

Prøv at sende en mail til mig, så skal jeg se om jeg kan sakse den fra mit
dir.

--
Hilsen
   Peter N Petersen