EAGEL, shuntregulator

Finnes der noen shunt regulator i noen av EAGELS bibiolotek, helst fasr
spenning, 5V. Ja, jeg har motargument for dem som sier at jeg kan tegne
den selv, så spar meg for argumentene.

HM

Re: EAGEL, shuntregulator

Kan du ikke bare tegne den selv...?

/C

Re: EAGEL, shuntregulator
Hej Claus

Sikkert fordi at det er et større arbejde at spørge på usenet.

--
Mvh
Max

Re: EAGEL, shuntregulator
Den 23.03.2011 22:04, skreiv Claus:

Så? Du har valgt å kverulere. God fornøyelse ;-(

Jeg tegner nye komponenter svært ofte, så jeg påstår at jeg generellt er
istand til å tegne nye komponenter selv. Derfor, når jeg spør, så har
jeg grund til det.

HM

Re: EAGEL, shuntregulator

Se Smileyen, Harald...

/C

Re: EAGEL, shuntregulator

Den velkendte TL431 findes i Eagle, den kan "programmeres" til 5V

// Per.

Re: EAGEL, shuntregulator
Den 23.03.2011 23:06, skreiv Per Jensen:

Jeg "kjenner den", men min tegning skall ikke "forlate huset". Jeg vet
at der også finnes utgaver med fast 5V innstilling.

Vet du hvilke bibiolotek kretsen eller varianter av den finnes. (Jeg
fann ingen i "discret.lib", men det er jo mulig at jeg har søkt etter
"feil navn".

HM

Re: EAGEL, shuntregulator

v-reg -> TL431CLP