dj-udstyr

sikkert en hel forkert gruppe, men ved ikke hvor jeg skal lede.
og min søn bruger en stor del af sin fritid på dj-sjov.

vi ønsker en dj-pult, sæt med to pladespillere og en mixer pult.
hvor kan den købes?
 - helt brugt, så prisen bliver lidt mere spiselig

andet udstyr kan også gøre lykke.

håber nogle her kan hjælpe mig

mvh. malene

Re: dj-udstyr

tjaehhh - gruppen dk.teknik.lyd er da mere nærliggende eller hür ?

brugt ?  dba.dk

www.aage.dk

--
Jan_stevns

Re: dj-udstyr

Hej Marlene

Jeg tror du kan få rigtig meget kvalificeret hjælp her:

http://www.djz.dk

Advarelse: din søn læser muligvis med på den side.

- Lars

Re: dj-udstyr

tak for hjækpen vi kigger lidt videre

Re: dj-udstyr

http://www.chemical-records.co.uk/sc/servlet/landing?Shop=Equipment

Kender flere der køber deres grej derovre fra, så det må jo være
konkurence dygtigt i forhold til danske priser.

--
Lasse Jensen

Site Timeline