Digital simulator

Hej.

Er der nogle her der kender nogle gode simulator til digital kredse ?

Jeg har prøvet Digital Works men synes ikke så godt om den og håbede at der måske var nogle lidt bedere.

Mvh Kristian

Reply to
Kristian Primdal

Hvilke kredse?

-almindelig 74xxx eller FPGA'er eller ???

Du nævner heller ikke noget om dit budget, så jeg nævner i flæng NC-SIM fra Cadence. Den tager sig af såvel Verilog som VHDL.

On 20 nov 2004 "Kristian Primdal" wrote news:419fc66b$0$33736$ snipped-for-privacy@news.sunsite.dk in dk.teknik.elektronik:

Jeg kender ikke til det program du nævner, men jeg faldt over det her for et stykke tid tiden, udemærket synes jeg selv, og endnu bedre så er det også GPL, så ikke noget med at lede på obskure rusiske hjemmesider efter en crack eller nøgle ;-)

--
Med Venlig Hilsen | Best Regards
Troels Ringsmose

"Kristian Primdal" skrev i en meddelelse news:419fc66b$0$33736$ snipped-for-privacy@news.sunsite.dk...