Digital simulator

Hej.

Er der nogle her der kender nogle gode simulator til digital kredse ?

Jeg har prøvet Digital Works men synes ikke så godt om den og håbede at der
måske var nogle lidt bedere.

Mvh
Kristian

Re: Digital simulator

Hvilke kredse?
-almindelig 74xxx eller FPGA'er eller ???

Du nævner heller ikke noget om dit budget, så jeg nævner i flæng NC-SIM fra
Cadence. Den tager sig af såvel Verilog som VHDL.

Bo //

Re: Digital simulator

Jeg kender ikke til det program du nævner, men jeg faldt over det her for
et stykke tid tiden, <http://sourceforge.net/projects/digisimulator/>
udemærket synes jeg selv, og endnu bedre så er det også GPL, så ikke
noget med at lede på obskure rusiske hjemmesider efter en crack eller
nøgle ;-)

--
Med Venlig Hilsen | Best Regards
Troels Ringsmose<ringsmose*AT*gmail*DOT*com>

Kender du electronic workbench?

--
Tom

Site Timeline