Diagram Til Philips 201B10/00 (21" computerskærm)

Hejsa Folkens. Er der nogen herinde, der har opsnuset eller set et sted på
nettet med reparations tips til en sådan fætter. Det bedste ville være et
diagram til den. Jeg sider med en, som er total død.
Hilsen
Thomas

Re: Diagram Til Philips 201B10/00 (21" computerskærm)
Ja, højspændingstransistoren er fin nok. Den er ikke kortsluttet på nogen
måde. der står selvfølgeligt spænding på hovedlytten primær side af
strømforsyningstrafoen. men det er ligesom, der er noget, der trækker
spændingen ned på sekundær side. kan ikke engang køre med en pære.

[...]

Jeg har godtnok pakket lidt sammen for det i dag. Nogen gange har man behov
for at tænke på noget andet og vupti så står man op midt nat og måler, for
det kunne jo være... Mangler du stadigt et Billedrør til en B&O MX 3k? Den
du skal bruge den til er den med Nokia rør eller et video color rør, der er
slidt?

Site Timeline