Defekt SONY monitor

Jeg har en Sony 21" monitor (Multiscan E530) med et Trinitron billedrør.
Den er omkring 1 år gammel. Nogen gange når jeg tænder den, så begynder den
at stå og hoppe lidt med billedet eller lave lidt støj/linier. Dette
ledsaget af sagte "bloing" lyde. Degauss og ligende reset hjæper intet.
Sluk,pause,tænd har en dæmpende effekt, og efter noget tids drift går det
hele væk.

Hjælp...hvad sker der med den?

--
best regards
Anders Thorsby

Re: Defekt SONY monitor

Led efter dårlige lodninger overalt. Efterlod alle mekanisk store
komponeneter. Kig efter elektrolytter i strømforsyningen, er der nogle
der sidder et sted, hvor de bliver varme? Mærk evt på dem under drift,
dem der er varme skifter du.

det er Modelbane Europas hjemmeside
Re: Defekt SONY monitor
Jeg har ikke lyst til at begynde at lodde så længe der stadig er
reklamationsret på den.
Jeg lurer på om nogen har en ide om hvad der er galt med den?

--
best regards
Anders Thorsby

Retur med den, lige med det samme !