def ps2 hjælp søges

har godt nok spurgt en anden gruppe  computer.konsol om det samme men uden
svar
så jeg vover pelsen her.
Så er der nogen bud på hvad det kan være hvis en ps2 scph30004 er gul i
skærmen, det ligner faktisk et gul filter som er sat over skærmen.
findes der nogen steder hvor man kan se rep tip til ps2.
har kigget på stikket de ser ok ud også internt i ps2
mvh sloth

Re: def ps2 hjælp søges
Vi har deler til ps2, spesiellt IC og Sikringer til kretser i PS2 consoll

mvh
www.atekni.no

Re: def ps2 hjælp søges
Hej!

Usenet er ikke til firma-reklamer. Slet venligst dit indlæg...

--
Mvh, Kim Voss Schrader

"Ontopic - where available"

Re: def ps2 hjælp søges

Bruger du composite, s-video eller RGB som signal til TV'et?

Det kunne være noget så simpelt som en dårlig forbindelse i et kabel jo
;-) Men det er jo lidt svært at gætte sig til det :)

--
-jens

Re: def ps2 hjælp søges
jeg bruger det kabel som følger med, et scart kabel ,jeg har prøvet at bytte
den mistænkte def ps2 ud med en jeg vidste virkede på det kabel og det var
ok ,så det er selve ps2 som har en defekt,havde selv en mistanke til en def
forbindelse evt i selve stikket i ps2 ,men uden held,jeg har nemlig set den
samme fejl ved en ps2 hvor stikket ikke var skubbet ordentlig ind,da kunne
man vippe stiket op og ned  vip den ene vej gul filter skærm,vip den anden
vej normalt klar billed
findes der ikke noget ps2 hjælpe forum syntes  jeg har spurgt google uden
det store
mvh sloth
uden

Site Timeline