Datablad til NEC D1720G-528

Er der nogen der ved hvor man kan finde et datablad for ovenstående chip ?
Evt. nogen der ved hvor man kan købe den ?

-Thomas

Re: Datablad til NEC D1720G-528
Hejsa,

Prøv at google lidt på uPD1720.

Dimsen er formodentlig ud over sidste salgsdato(den har oplevet EOL).

- Og så er den sikkert også programmeret med noget firmware..??

/C

Re: Datablad til NEC D1720G-528

Ja jeg ved slet ikke hvad chippen er til, jeg er bare blevet sat til at
finde den, men hvis den har indbygget flash som skal programmeres med
firmware, så er det vist ligemeget, for det er i forbindelse med reparation
af nogle gamle apparater (walkie talkier mener jeg), så der er sandsynligvis
ingen adgang til hverken brænder eller firmware. Kender du den pågældende
chip, og ved du hvad den er til ?

-Thomas

Re: Datablad til NEC D1720G-528
Hejsa,

Nej, jeg kan ikke ud fra komponentnummeret se hvad kredsen kan. Google er
min ven, og det første link ved søgning på uPD1720 giver noget med et
instruktionssæt for kredsen.
Det er kendt at uPD-serierne ofte ses i højvolumen (ultra)lavprisprodukter

BTW:
Instruktionsset-dokumentet er dateret 05/1986

/C

Site Timeline