custom printplader

Ved i om der er nogen her i n=E6rheden (dvs. danmark, tyskland, england eller norden) som fabrikerer custom printplader? Alts=E5 s=E5 man kan designe det selv, og specificere hvilke komponenter der skal p=E5, og s=E5 sender de en en batch med f=E6rdige printplader? Jeg skal bare bruge det til et simpelt produkt der indeholder en timer, et batteri, en temperatursensor og m=E5ske en (lille) PIC.

mvh Jon

Reply to
Jon

Hej Jon

Der er vel bare i danmark nogle tusinde virksomheder der lever af den slags, prøv at søge på elektronikmontage.

Prøv f.eks.

prøv Eltjener Elektronik i Silkeborg. Bohrsvej 10, 8600 Silkeborg tlf. 86 82 56 99

hjemmesiden er ikke fantastisk, men den er der dog...

--
mvh
Rasmus

tak!

mvh Jon

Reply to
Jon

Hvis du er lavet af penge og det skal være lækkert så er der masser i Danmark.

Hvis du skal spare lidt penge og det ikke er så vigtigt at holde folk i ørene så kunne et alternativ være Olimex i Bulgarien.

Reply to
Flemming Frandsen

"Max" skrev i en meddelelse news:4726479d$0$15881$ snipped-for-privacy@dtext01.news.tele.dk...

Er du sikker på at Leverandøren laver printmontage? Jeg har gennem en del år brugt dem til kabelkonfektion, som i hvert fald er deres speciale. De gange jeg har besøgt dem, har jeg ikke set nogen printmontage og de har heller aldrig forsøgt at sælge printmontage til mig.

Reply to
Allan Soerensen

Jon skrev:

de bor I Frederikssund

Reply to
ER

Hej Allan

Jeg må tilstå at jeg ikke ved det, har bare set ham reklamere med komponentindkøb og elektronikmontage, så jeg tænkte at han nok lavede sådan noget også.

Jeg får lavet lidt kabler ved ham og det har gjort at jeg godt vil anbefale ham.

"Jon" skrev i en meddelelse news: snipped-for-privacy@o3g2000hsb.googlegroups.com... Ved i om der er nogen her i nærheden (dvs. danmark, tyskland, england eller norden) som fabrikerer custom printplader? Altså så man kan designe det selv, og specificere hvilke komponenter der skal på, og så sender de en en batch med færdige printplader? Jeg skal bare bruge det til et simpelt produkt der indeholder en timer, et batteri, en temperatursensor og måske en (lille) PIC.

mvh Jon

Mvh

Esben

Reply to