custom printplader

Ved i om der er nogen her i nE6%rheden (dvs. danmark, tyskland, england
eller norden) som fabrikerer custom printplader? AltsE5% sE5% man kan
designe det selv, og specificere hvilke komponenter der skal pE5%, og sE5%
sender de en en batch med fE6%rdige printplader?
Jeg skal bare bruge det til et simpelt produkt der indeholder en
timer, et batteri, en temperatursensor og mE5%ske en (lille) PIC.

mvh Jon

Re: custom printplader
Hej Jon

Der er vel bare i danmark nogle tusinde virksomheder der
lever af den slags, prøv at søge på elektronikmontage.

Prøv f.eks. http://www.leverandoren.dk /

Re: custom printplader

tak!

mvh Jon

Re: custom printplader

Er du sikker på at Leverandøren laver printmontage?
Jeg har gennem en del år brugt dem til kabelkonfektion, som i hvert fald er
deres speciale. De gange jeg har besøgt dem, har jeg ikke set nogen
printmontage og de har heller aldrig forsøgt at sælge printmontage til mig.

Re: custom printplader
Hej Allan

Jeg må tilstå at jeg ikke ved det, har bare set ham reklamere
med komponentindkøb og elektronikmontage, så jeg tænkte
at han nok lavede sådan noget også.

Jeg får lavet lidt kabler ved ham og det har gjort at jeg
godt vil anbefale ham.

Re: custom printplader

prøv Eltjener Elektronik i Silkeborg.
Bohrsvej 10, 8600 Silkeborg
tlf. 86 82 56 99
http://www.eltjener.dk/ hjemmesiden er ikke fantastisk, men den er der
dog...

Rasmus
Re: custom printplader

Hvis du er lavet af penge og det skal være lækkert så er der masser i
Danmark.

Hvis du skal spare lidt penge og det ikke er så vigtigt at holde folk i
ørene så kunne et alternativ være Olimex i Bulgarien.

Re: custom printplader
www.zoma.dk

de bor I Frederikssund

Re: custom printplader

Ved i om der er nogen her i nærheden (dvs. danmark, tyskland, england
eller norden) som fabrikerer custom printplader? Altså så man kan
designe det selv, og specificere hvilke komponenter der skal på, og så
sender de en en batch med færdige printplader?
Jeg skal bare bruge det til et simpelt produkt der indeholder en
timer, et batteri, en temperatursensor og måske en (lille) PIC.

mvh Jon

www.elprint.dk
www.printttonic.dk

Mvh