cd-afspiller viser error

Hej alle kloge mennesker der ude!!

jeg sidder med noget af et problem, min bilradio med cd-afspiller "delco
electronis cdr 500" er begyndt at sige error og spytte cden ud igen lige så
snart jeg har sat den i, det lyder som om at den spinder op derinde.

jeg har prøvet at smide en rensecd i og har haft de skilt af og prøvet på at
rense linsen, men uden held!!

nogle forslag til hvad der kan være galt??
Jeg syntes at have hørt noget om at man kan justere linsen på en
cdafspiller, er det rigtigt?? hvis ja, hvordan??

på forhånd mange tusind tak

HJ

Re: cd-afspiller viser error

du'r ikke - køb en anden.

--
snipped-for-privacy@stevns.net
(Nu også med Pygmæ-ambulance.... næsten)

Re: cd-afspiller viser error

Er det selve linsen der er færdig, eller hvad går der galt for den??
HJ

Re: cd-afspiller viser error

jeg ved egentligt ikke *hvad* der går galt med dem, men oftest er det
billige at købe en ny autoradio, end bøvle med det

Hmmm...  er det ikke sådan en dims, der sidder i en nyere Opelbil ?

--
snipped-for-privacy@stevns.net
(Nu også med Pygmæ-ambulance.... næsten)

Re: cd-afspiller viser error

nemlig

JP

Re: cd-afspiller viser error

synes det forekom mig ;)

Så er de vist meget nemme at finde hos en ophugger, til en billig
penge.

--
snipped-for-privacy@stevns.net
(Nu også med Pygmæ-ambulance.... næsten)

Site Timeline