brugtbutik for detailhandelsting og elektronik?

Vi har en lille butik, der sE6%lger F8%kologiske varer og ynder at udstyre
biksen med billigt inventar og elektronik. Findes der en brugtbutik
med brugte detailhandelsinventar og elektronik? Eller en hjemmeside a
la dba.dk?

Re: brugtbutik for detailhandelsting og elektronik?

hvad er det præcis du efterspørger?
"ynder at udstyre biksen med billigt inventar og elektronik" ???

Rasmus
Re: brugtbutik for detailhandelsting og elektronik?

ja hvad tror du?
scannere, vE6%gte, hylder osv, ting der er nyttige i en detailhandel

Re: brugtbutik for detailhandelsting og elektronik?
Hej hygum

Og du vil have hjælp, glem det.

Re: brugtbutik for detailhandelsting og elektronik?

hvorfor?

Re: brugtbutik for detailhandelsting og elektronik?

Sikkert fordi du opfører dig som idiot. Men det burde du da kunne se ud af
de andre indlæg i tråden.

/Hauge

Re: brugtbutik for detailhandelsting og elektronik?
ja det kan jeg se

Re: brugtbutik for detailhandelsting og elektronik?
Hej hygum

Fordi du opføre dig arrogant og tror andre er tankelæsere.
Husk at kvaliteten af de svar du får er den samme som
kvaliteten af den måde du formulere dine spørgsmål.

Re: brugtbutik for detailhandelsting og elektronik?
ok, det kan jeg godt se.

Re: brugtbutik for detailhandelsting og elektronik?
Hej hygum

Fint, så prøv at fortælle lidt, hvad er det i sælger, strikkegarn
eller grønsager ?  Hvor i landet befinder i jer, det er jo dyrt
at transportere inventar. Kan du fortælle lidt mere om hvad
det er i har brug for, f.eks. hvilken type hylder i har brug for,
er det pallereoler eller til grønsager. Og specificer lidt
nærmere hvad du mener med elektronisk udstyr.

Re: brugtbutik for detailhandelsting og elektronik?

Ok, det er F8%kologiske fF8%devarer. Vi har fF8%devarer indenfor de fleste
af de kategorier, man ogsE5% kan finde i en brugs: Konserves, F8%l vand og
vin, frisk frugt og grF8%nt, kF8%d og grF8%nt pE5% frost, mejerivarer,
rengF8%ring, brF8%d, snack, chokolade. Det eneste vi ikke har i forhold
til normal daglighandel er en friske slagtervarer (som jeg lige husker
min lokale brugs).

Vi befinder os i gedved mellem horsens og skanderborg.

Vi bruger fortrinsvist klassiske ABC-reoler som hylder, og noget i en
stil vil vi gerne fortsE6%tte med. Men vi har en drF8%m om at have
gennemsigtige hyldeforkanter til stregkode/prislabels, og i den
forbindelse skal man nok over i alm metalhylder, der sidder pE5%
metalstiger, hvilket dog ikke vil vE6%re sE5% kF8%nt.

KF8%l og frys kan vi bruge, isE6%r skabsfrysere.

Elektronisk har vi brug for isE6%r en eller flere hE5%ndscannere, helst
trE5%dlF8%se - eller andre former for scannere. Kasseapparat mE5%ske.
Printer eller labelprinter. VE6%gt med stregkodelabel-print. Det skal
helst kunne forbindes til PC det hele.

UdendF8%rs affaldsopbevaring, smE5% containere f.eks.

Men der er dog ikke noget af alt det her, vi decideret mangler. Og
visse mangler kan det vE6%re, vi ikke er klar over. NE5%r vi leder efter
et sted med brugte ting, er det ogsE5% for at se, hvad der er der, og
udfra udvalget tage stilling til, hvad vi vil investere i. Som at gE5% i
Bilka og shoppe uden at vE6%re sE6%rlig klar over, hvad man har brug for
og sE5% derinde finde og kF8%be nogle nF8%dvendige ting.

Tak for din interesse.

Re: brugtbutik for detailhandelsting og elektronik?
Hej hygum

Du bliver nødt til at give en rigtig adresse nu, eller en link,
det virker jo interessant da jeg bor i Horsens.

Jeg skal lige på fjernlageret, jeg har måske et par stregkodescannere,
godt nok med kabel, men de er billige.

Ja, velbekomme. Jeg har personlig ikke det store at tilbyde jer,
men nu har du da fået sat et par spørgsmål op der måske giver
respons fra andre.

Re: brugtbutik for detailhandelsting og elektronik?
Det lyder rigtig interessant!

Vi er officielt blot en indkF8%bsforening, men fungerer reelt som butik
fortrinsvist for medlemmer. En F8%kologisk 7-11! Det er et lille hus med
lE5%s pE5%, sE5% der er ikke meget at komme efter for udenforstE5%ende. P=
E5%
sigt vil vi gerne vokse til en rigtig butik, eller jeg vil i hvert
fald.

Re: brugtbutik for detailhandelsting og elektronik?

Er det mon en gætte-konkurance?

Tja, jeg ville ikke selv have gættet at "inventar og elektronik" dækkede
over at du manglede "scannere, vægte, hylder" ;o)
Måske du skulle prøve at formulere dig lidt tydeligere, og undlade at være
arrogant når der spørges ind til hvad det egentligt er du spørger om.

Re: brugtbutik for detailhandelsting og elektronik?

Det er jo ret svært at gætte, ellers havde han nok ikke spurgt.

Ligefrem flere vægte ?

Re: brugtbutik for detailhandelsting og elektronik?
NE5% ok, jeg er ked af, hvis det lF8%d arrogant. Jeg troede ikke, han
mente spF8%rgsmE5%let seriF8%st.

On 9 Nov., 14:53, "Klaus D. Mikkelsen"

Re: brugtbutik for detailhandelsting og elektronik?
DOH...

Rasmus
Re: brugtbutik for detailhandelsting og elektronik?
Jeg mener en butik, der har flere vE6%gte pE5% hylden, vi har kun brug for
en

On 9 Nov., 14:53, "Klaus D. Mikkelsen"

Re: brugtbutik for detailhandelsting og elektronik?
Flere af onlinestederne har en kategori der hedder butiksinventar eller
lignende.
Se f.eks. på
dba.dk
qxl.dk